모든 기대에 따르면, 새로운 Renault Megane RS는 이전 모델보다 훨씬 더 공격적입니다. 이는 경쟁자가 점점 더 많아지고 있기 때문에 놀라운 일이 아닙니다. 새로운 RS는 여전히 가장 매력적인 "핫 해치" 중 하나이며, 이를 운전하면 얼굴에 미소가 번질 것이 확실합니다.
Primerjava med ‘običajno’ različico Megana in R.S. niti ni preveč zapletena. Že na 첫눈에 너 močno razlikujeta med seboj, saj je Renault Megane R.S. precej 더 공격적, ne glede na to, s katerega zornega kota ga pogledamo. Poleg tega je širši in nižji, zaradi česar deluje še bolj športno in dinamično. Žive barve zunanjosti in 19인치 휠 so tista, ki nam dajo v trenutku vedeti, da je pred nami resnično nekaj strupenega.
Notranjost je poudarjena s kontrastom med rdečo in črno barvo, površine, prekrite z alkantaro, pa pričajo o Meganovi športnosti. Udobno sedenje in oporo med dinamično vožnjo zagotavljajo školjkasti športni sedeži, od jeseni dalje pa si bo mogoče omisliti tudi športne sedeže podjetja 레카로. Med pametno tehnologijo, ki jo najdemo v novem Meganu R.S., lahko omenimo sistem 4CONTROL. Ta povečuje udobje in agilnost, saj pri zavijanju pomaga tudi 뒷바퀴 쌍. Tu so seveda še R.S Monitor, za spremljanje in analizo vožnje in R.S. Race, ki Megana spusti z vajeti, iz izpušnih cevi pa zadoni agresiven napev.
Pod pokrovom Megana R.S boste našli 1,8-litrski 터빈 가솔린 엔진 280 konjskih moči. V prihodu je še močnejša različica Renault Megane R.S. Trophy, 이는 300마력. Ob naročilu si lahko izberete 6단 수동 또는 6-stopenjski samodejni menjalnik. Pri samodejnem menjalniku je na voljo še optimalno speljevanje z mesta oziroma “발사 제어“ in večstopenjsko prestavljanje navzdol. Tudi R.S. ponuja vse varnostne sisteme, ki jih boste našli v običajnih Meganih, če pa si želite še bolj športno vožnjo, si lahko za to omislite podvozje Cup, ki je za 10 % trše. Renault Megane R.S. je na voljo od 29.390 유로 더.
Galerija slik – Renault Megane R.S.
추가 정보:
renault.si