르노 트레조(Renault Trezor)는 프랑스 브랜드의 미래를 예고하는 동시에 첨단 기술, 상상력, 대담함이 집약된 브랜드입니다. 프랑스인들은 파리 모터쇼에서 그들의 '보물'(프랑스어로 금고는 보물을 의미함)을 선보였으며, 그것으로 다른 모든 개념을 무색하게 만들고 전기 패권을 위한 싸움에 불을 붙였습니다. 파리에서는 거의 모든 브랜드가 전기열차에 탑승했고, 르노는 지난해 새로운 시리즈 모델의 공세에도 불구하고 여전히 그 모습을 유지하고 있음을 입증했다.
Renault Trezor je prihodnost! Čeprav se ne zdi tako, bližnja! 르노 je v zadnjem letu nove modele serviral kot po tekočem traku (Megane, Scenic, Talisman, 여자 이름 …), kljub temu pa so njegovi inženirji in oblikovalci našli čas še za pripravo drznega koncepta, s pomočjo katerega so izživeli svoje najbolj drzne sanje in napovedali tehnološke in oblikovalske smernice za Renaultova vozila od leta 2020 dalje.
Tedaj bodo začeli nadgrajevati svoj zdajšnji oblikovalski jezik, ki ga je leta 2010 začeli ‘govoriti’ koncept Dezir in ga tekoče govorijo vsa serijska vozila, izdelana po letu 2012. Če bodo napovedi zdržale, bo Renault že čez štiri leta serijsko ponudil povsem varno tehnologijo ‘glej, mami, brez rok’ oz. eyes-off/hands-off, 이는 popolnoma samodejno vožnjo. Trezor žene elektromotor, ki je različica motorja e-moštva Renault e.dams iz prvenstva 공식 E.
Renault ne velja le za pionirja in vodilno znamko na področju električnih vozil v Evropi, ampak ogromno prispeva tudi v razvoj avtomobilskega športa z električnim pogonom. Trezorjev 전기 모터, nameščen pod potniško kabino, zmore 350 KM (260 kW) in 380 Nm največjega navora, kar mu omogoča, da se z mesta do 100 km/h izstreli v štirih sekundah.
Ima dva akumulatorja (spredaj in zadaj, za optimalno razporeditev teže) in regenerativni sistem zaviranja s tehnologijo RESS (Rechargable Energy Storage System), razvit za formulo E. Ima tudi edinstven način odpiranja. Namesto vrat je tu dvižna streha. Je minimalistično zasnovan, a z zgovornimi detajli.
더 읽어보기: Citroën Cxperience - CX가 다시 등장하나요?
Tudi pod futurističnega dvosedežnega kupeja Renault Trezor, ki bo muza vsem prihodnjim modelom te francoske znamke, se je podpisal oblikovalec Laurens van den Acker, ki je s Trezorjem dokazal, da se še ni kreativno izčrpal. Dezirjeve oblikovalsko-tehnološko-inženirske gene imajo v sebi vsi serijski Renaulti po letu 2012 – Clio, Captur, Mega, Scenic, Kadjar in Talisman, enaka usoda pa čaka tudi serijske modele po letu 2020, ki bodo nosili genski zapis Trezorja.
V jeklo in ogljikova vlakna odet Renault Trezor v dolžino meri 4,7 metra, v višino pa vsega 1,08 metra, kar ga uvršča med najbolj pritlikave avtomobile na svetu. Njegov količnik zračnega upora znaša zgolj 0,22! Stoji na 21- oz. 22-palčnih platiščih s silhueto Eifflovega stolpa. Inženirji so ločili vzmetenje osi, kljub kar dvema baterijama, iz katerih se napaja, pa ni težji od 1,6 tone.
Na nosu ima aktivne lopute, ki pa se odprejo le v primeru hlajenja baterije, edine odprtine pa so namenjene hlajenju zavor. Pogon je speljan na zadnji dve kolesi za boljši prenos moči. V rdečo odeta notranjost je enako futuristična kot zunanjost. Ne iščite gumbov in stikal. Za vse so namreč zadolženi OLED-zasloni, prevlečeni z ukrivljenim steklom 고릴라 유리, eden se nahaja celo v oglatem volanu. Preseneti analogni merilec napolnjenosti baterij.
그 내용은 oblikovalski presežek, ki ničesar ne prepušča naključju, priča tudi dejstvo, da je Renault k sodelovanju povabil Keima Cyclesa, strokovnjaka za lesena kolesa, ki jim je z lesom pomagal oblikovati potniško kabino in prtljažnik.
Galerija – Renault Trezor:
추가 정보:
renault.si