fbpx

Renault Twizy – Koenigsegg보다 도시에서 더 눈에 띕니다.

Twizy

"제로 효율성" 프로그램의 일환으로 르노는 구매자에게 세 가지 전기 모델을 제공했으며 그중 Twizy가 가장 눈에 띕니다. 스쿠터보다 안전한 대안을 제공하지만 가격이 저렴하지는 않습니다. 케이지, "에어백"이 있는 스티어링 휠 및 안전 벨트를 제공하지만 전기 구동으로 인해 가격이 상당히 비쌉니다. 그렇기 때문에 이국적이며 앞으로도 그럴 것입니다.

Urbana mobilnost je vedno aktualna tema in vedno se okoli te teme srečujemo z dvema poglavitnima vprašanjema: stroški in varnostjo. V primeru potovanja z avtobusi je to zamudno, neudobno, pa čeprav poceni in varno. S kolesom je vse lepo in prav, saj je cena nizka, emisije prav tako, a kaj ko je zaradi slabe infrastrukture nizka tudi varnost. Mladi se tako velikokrat odločajo za skuterje, a je varnost tu še bolj vprašljiva, pa čeprav so stroški in emisije relativno nizki. Kakšni segwayi ali druga podobna eksotika pa se ni prijela oziroma je predraga. No med slednjo vsekakor,vsaj za zdaj spada renault twizy, ki je neke vrste hibrid med skuterjem in električnim 자동차로, ponuja pa štiri kolesa, volanski obroč, kletko, a še vedno konkretno mero piša vetra, zaradi na pol odprtih stranic.

Twizja lahko polnete preko vsake vtičnice, tudi tiste domače, ob tem pa ne potrebujete priključevati razno raznih kablov, le vtičnico najdete in "voila".
Twizja lahko polnete preko vsake vtičnice, tudi tiste domače, ob tem pa ne potrebujete priključevati razno raznih kablov, le vtičnico najdete in “voila”.

Ko se prvič srečaš in usedeš v twizya si misliš, tole ne more biti varno, saj je pločevinka na štirih kolesih. V vožnji si tudi nižje kot večina udeležencev, ampak občutek v vožnji je presenetljivo dober. “Šponski” bi lahko rekli, saj se vozniku takoj prikupi 전기 드라이브, ki skrbi, da ste z njim bliskovito poskočni, vsaj od enega do drugega semaforja.

Večino piša in vode, bo dobil tisti zadaj

Zagon vozila zahteva malce privajanja, saj vozilo nima menjalnika, in ima za preklop med pogoni ali smerjo vožnje le tri tipke, pod katerimi pa je še neznačilna parkirna zavora. Ob zagonu seveda ne slišite ali avto deluje ali ne, o tem vas obvešča zgolj lučka z napisom GO med merilniki. Ti so, tako kot ostala notranjost dokaj asketski, kakor sta tudi tanka sedeža, postavljena eden za drugega, ampak sta bolj udobna kot delujeta na prvi pogled. V bistvu vas potnik z nogami “objame” podobno kot na motorju, vsaj sprva pa bega varnostni pas, ki je nerazumljivo dvojen in premore tudi zategovalnik. Ravno varnost je bil velik faktor pri snovanju tega ” avtomobilčka”, saj ima voznik pred seboj volanski obroč na moč podoben tistemu v meganu, ki v sebi skriva tudi varnostno blazino, poleg tega pa potnika varuje tudi varnostna kletka.

Pred voznikom so asketski merilniki in volanski obroč podoben tistemu iz megana, zaradi zadnjega pogona in kratkih previsov pa je twizy zelo okreten in ga je užitek voziti.Le v hladnejših mesecih je topla jakna obvezen del opreme.
Pred voznikom so asketski merilniki in volanski obroč podoben tistemu iz megana, zaradi zadnjega pogona in kratkih previsov pa je twizy zelo okreten in ga je užitek voziti.Le v hladnejših mesecih je topla jakna obvezen del opreme.

Še najbolj se je treba navaditi, da stranici nista polni in da prepuščata kar konkretno mero vetrnega pišča, čeprav res vetrovno v kabini nikoli ni. Je pa res, da v primeru močnega dežja, kakor v primeru našega testiranja ne boste čisto suhi, saj marsikatera kapljica zaide v notranjost, čeprav ponovno povodnje ne boste doživeli. V bistvu bo na slabšem kot voznik, tisti ki sedi zadaj, saj bo on prejemnik večine vode. Temu primerni so tudi materiali, ki so po večini iz plastike in in pene, tako da vodo ali umazanijo preprosto obrišeš.

Vožnja tudi brez izpita za avto

Kar se tiče motorizacije, sta na voljo dve zmogljivostni različici in sicer elektromotor zmore ali 4- oziroma 13 kW, kar je nekako ekvivalentno moči 50-, oziroma 125- kubičnega skuterja. Tudi zato lahko šibkejšo različico vozijo tudi mlajši (in seveda tudi ostali), brez vozniškega izpita B-kategorije, temu primerno pa je omejena tudi največja hitrost, in sicer na 45 km/h. No v primeru testnika smo imeli močnejšo različico z 13 kW ali 17 KM, ki twizya požene 최대 80km/h, kar je povsem dovolj za vožnjo po mestu in njegovih dvopasovnicah, saj se nikoli ne počutite v podrejenem položaju. Avto od mirujočega stanja namreč zelo hitro razvije hitrost okoli 60 km/h, višje pa ta potem raste nekoliko počasneje, ampak vseeno vztrajno. Doseg twizya znaša okoli 100 km, v resnici in s padcem temperature, pa ste ob polnih baterijah lahko “mirni” za okoli 80 km. Omogoča pa twizy vse načine polnjenja, tudi hitro, tako da boste ob praznih baterijah ponovno hitro na cesti.

Preseneti dejstvo, da se bočni stranici odpreta navzgor, obenem pa boste zaman iskali tipko ali ročico za dvig stranskih šip. Teh twizy preprosto nima.
Preseneti dejstvo, da se bočni stranici odpreta navzgor, obenem pa boste zaman iskali tipko ali ročico za dvig stranskih šip. Teh twizy preprosto nima.

Kar se tiče prostora za prtljago, konkretnega prtljažnika testnik ni premogel, obstaja pa tudi različica, ki namesto drugega sedeža ponuja prtljažni prostor (priložlili fotografijo takšnega modela – bele barve), tako da se mora kupec odločiti za eno ali drugo. Ima pa twizy v notranjost중간 크기 predala, od katerih je enega mogoče zakleniti, kamor lahko spravimo kakšen telefon ali manjšo žensko torbico.

더 읽어보기: Renault twizy – električni štirikolesnik za mlade

Ob tem je treba vedeti, da se 차량 또한 ne zaklene, čeprav roko na srce, večina nepridipravov ne bo vedela kako odpreti bočni stranici, ki se v stilu super športnikov odpreta navzgor. Proizvajalec ponuja tudi številne možnosti personalizacije v obliki nalepk, ampak roko na srce, za opaznost v prometu je poskrbljeno že serijsko, saj se za njim obrača tako mlado kot staro. Tudi zato smo opaznost v prometu v naslovu primerjali z znanim švedskim super športnikom, saj se dejansko počutiš tako.

Koncept se zdi zelo posrečen, čeprav omejitve vseeno so. Bočni stranici se ne da zakleniti, poleg tega ima v notranjosti le dva predala, enega s ključavnico. Preglednost nazaj je zaradi polnega zadka kvečjemu povprečna, stranski ogledali pa sta pomično zgolj klasično, tako da s prstom nastaviš ogledalo.
Koncept se zdi zelo posrečen, čeprav omejitve vseeno so. Bočni stranici se ne da zakleniti, poleg tega ima v notranjosti le dva predala, enega s ključavnico. Preglednost nazaj je zaradi polnega zadka kvečjemu povprečna, stranski ogledali pa sta pomično zgolj klasično, tako da s prstom nastaviš ogledalo.

Na koncu pa smo ponovno pri ceni in sicer vprašanju, kako drag je tovrstni transport. Cene se pričnejo pri sedem tisoč evrih, kolikor stane twizy 45, za zmogljivejšo različico (kot je bil testnik) je treba k temu dodati še 800 evrov. Poleg tega pa mora lastnik potem še vsak mesec k temu dodati še 50 evrov za najem baterije, kjer vam tako kot pri ZOE za njeno delovanje in po potrebi zamenjavo potem skrbijo Renaultovi serviserji.

Cena kot pri klasičnem cliu

Twizy tako v uvodni primerjavi vsekakor pomeni ekološko vožnjo in hitro mobilnost, ki je obenem tudi bolj varna kot vožnja s skuterjem. ampak cena v primerjavi z električnimi skuterji je še vedno občutno (tudi nekajkrat) višja, kar pomeni, da twizy je in bo ostal eksotika. Vsaj na naših cestah. Škoda ker cena vseeno ni malce ugodnejša, saj za ta denar dobite tudi že kakšnega clia ali podoben model, ki ima sicer klasični motor, ampak ponuja še veliko večjo uporabnost in obenem tudi varnost, tudi do petim potnikom.

S tem pa mislim da smo odgovorili na vprašanje, za kaj se bodo še vnaprej odločali mladi in njihovi starši, ko bo na mizo prišla debata o mobilnosti in nakupu avtomobila.

추가 정보

추가 정보:
www.renault.si/ZOE program

테스트 모델 가격: cca. 7.800 evrov

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.