자녀가 자라면서 이미 스쿠터를 사달라고 끊임없이 잔소리를 하는 많은 부모 중 한 명이라면 다음 내용을 주의 깊게 읽어 보십시오. 르노는 봄에 4륜 트위지를 7,000대에 제공할 예정이며, 이는 대부분의 안전 문제와 불편함을 해소할 것입니다.
Večina staršev ob prosjačenju otrok za skuter reagira z veliko mero zaskrbljenosti, češ pa je to sploh varno in se sprašuje:”kaj če ga(jo) zbije kakšen avto”. Štirikolesnik z odprto kabino predstavlja bolj varno alternativo za mlade, ki si želijo biti mobilni po mestu, starši pa za njih želijo čim večjo varnost.
No, pri Renaultu imajo zelo ekološko rešitev za vse tovrstne tegobe, saj ponujajo električno štirikolesno vozilo, ki ponuja dve sedeža in dve zmogljivostni različici, z enim polnjenjem pa zmore prevoziti 100km. Twizy je zelo samosvojega izgleda, ima volanski obroč in vse ostalo kot pri osebnih vozilih in kar je najpomembnejše potniško kabino in varnostno blazino. S tem je varnost ob vožnji v prometu občutno boljša kot v primeru skuterjev, voznik pa tudi ne potrebuje čelade, obenem pa ima zaradi odprtih stranic še vedno dovolj vetra v laseh.
Omogoča ša tudi številne možnosti personalizacije v obliki zanimivi športnih nalepk na celotni karoseriji vozila, za katere so tako kot za razvoj vozila poskrbeli pri Renaultovi športni diviziji – Renault Sports.
V kabini je tako podobno vetrovno kot v kakšnem manjšem kabrioletu, posebnost pa predstavlja tudi sedežna zasnova, kjer sta dva izredno tanka sedeža nameščena eden za drugim. Tako lahko vaš mladenič-ka s seboj na pot tako kot pri skuterju vzame tudi najboljšega-o prijatelja-ico, obstajata pa tudi dve zmogljivostni različici, kjer osnovna zmore hitrosti do 45 km/h, zmogljivejša pa 80 km/h.
Twizzy 45 tako omogoča vožnjo brez izpita za avto (B kategorijo), saj ima moč omejeno na 4 kW (5 KM), v močnejši izvedbi pa zmore elektromotor, ki je plod slovenskega razvoja in izdelave 13 kW (17 KM). Z enim polnjenjem lahko prevozi od 50 do 100 kilometrov, odvisno od vremenskih razmer in načina vožnje. Obstaja pa tudi različica cargo, kjer je prostor za voznikovim sedežem predelan v tovorni prostor in je kot nalašč za kakšne dostavne službe in podobno.
Cene se (bodo) pričnejo(le) pri sedem tisoč evrih, kolikor stane twizy 45, za zmogljivejšo različico je treba k temu dodati še 800유로. Poleg tega pa mora lastnik potem še vsak mesec k temu dodati še 50 evrov za najem baterije, kjer vam tako kot pri ZOE za njeno delovanje in po potrebi zamenjavo potem skrbijo Renaultovi serviserji.
Twizy s tem predstavlja zanimivo alternativo podobnim štirikolesnim vozilcem s kabino, v primerjavi s katerimi je sicer cenovno primerljiv (ali celo malo cenejši), je pa treba k temu dodati še ceno za najem baterij. 단점 pa so ravno v odprtih stranicah, saj je s tem vožnja v veliki meri pogojena z vremenskimi razmerami, tako da twizy ni celoletno uporabno vozilo, težave pa znajo nastati že ob malo konkretnejšem nalivu, zato je obvezna oprema v twizyu vodoodporna jakna.
추가 정보: www.renault.co.uk