리막 C_Two는 작년에 처음 대중에게 공개되어 군중을 열광시켰습니다. 올해, 이 차는 새로운 모습으로 더욱 빛나며 돌아왔습니다. 자동차 매니아들에게는 꿈같은 성능을 선사하며, 세계에서 가장 빠른 자동차를 길들이는 데 익숙한 사람들조차도 이 차에 대한 열정을 감출 수 없습니다.
Eden izmed takih je tudi voznik Formule 1 Nico Rosberg, ki ne skriva navdušenja nad superšportnim električnim avtomobilom 리막 C_Two. Če površno pogledamo na letošnjem ženevskem salonu predstavljenega C_Two, bi lahko rekli, da je dobil zgolj nov nanos barve – arktično bela barva v kombinaciji s temno modro pobarvanimi deli avtomobila deluje še kako privlačno –, a nova barva ne pomeni zgolj preobleke, temveč tudi to, da poteka razvoj pri Rimacu po načrtih in so prototipi električne zveri že v izdelavi. Kot kaže, bodo končne različice za stranke nared do leta 2020.
Zunjanost avtomobila 리막 C_Two se barvo 성냥 tudi z notranjostjo – v njej zasledimo kombinacijo modrega usnja in mat obarvanih delov iz karbonskih vlaken. Ko je Tesla razkrila specifikacije svojega Roadsterja, se je Mate Rimac ponovno usedel za mizo in pričel razmišljati, kakšni inženirski popravki so potrebni, da bo 리막 C_Two boljši kot Teslin težko pričakovani avtomobil.
Da bi čas pospeševanja od 0 에게 100 km/h resnično znašal 1,9 sekunde in bi bila najvišja hitrost 400 km/h, je bilo potrebno vgraditi nove menjalnike in narediti nekaj malih, skoraj neopaznih aerodinamičnih popravkov na odbijačih. K boljši zmogljivosti pripomore tudi tako imenovana ‘avtomobilska kletka’, ki je narejena iz karbonskih vlaken in v enem kosu, deli podvozja in karoserije pa so pritrjeni na njo. S tem so povečali torzijsko trdnost, način takšne izdelave avtomobila pa je do zdaj edinstven. 용량이 있는 배터리 120 kWh ima dovolj energije za 550 kilometrov dolgo pot (po globalno usklajenem preizkusnem postopku za lahka vozila WLTP).
V tem trenutku nam je znano to, da skupna sistemska moč Rimacovih elektromotorjev znaša 1914 konjskih moči, navora pa imamo za 2300 njutonmetrov. V teoriji je to dovolj, da bi za pospeševanje od 0 에게 100 km/h potrebovali zgolj 1,9 sekunde, za pospeševanje od 0 에게 300 km/h pa le 11,8 sekund. A to je zgolj teorija, saj je te napovedi potrebno še dokazati! In glede na to, da so pri Rimacu pri oblikovanju avtomobila 리막 C_Two pozorni na vsak milimeter, obstaja velika verjetnost, da jim bo napovedano tudi uspelo.
Galerija: Rimac C_Two
추가 정보:
rimac-automobili.com