대부분의 사람들은 Skoda Octavio Scout를 Octavia의 오프로드 버전으로 알고 있습니다. 이는 약간 더 높은 지상고, 추가된 오프로드 보강재 및 Octavia의 평균보다 약간 더 나은 장비가 Scouts와 다릅니다. 오프로드 신인이 예상되는 오프로드 자벨을 얻었기 때문에 지금도 이렇습니다. 이는 시각적으로 (충분히) 다른 옥타비아와 구분됩니다.
Vse različice na prodaj pri nas imajo v serijski opremi prilagodljiva biksenonska svetila, kjer funkcijo dnevnih luči prevzame LED tehnika, na strehi pa so strešni nosilci ~에서 eloksiranega 알류미늄. Nekaj razlik je tudi pri izgledu odbijačev, na boku so okoli blatnikov in dnu pragov dodane plastične obrobe. Del serijske opreme škode octavie scout 그들도 17 palčna lita platišča 등등 električna poklopljiva stranska ogledala.
Že v osnovi veliko opreme
Tudi v notranjosti so spremembe zgolj malenkostne in po večini obsegajo le napise 버전 na volanskem obroču, robovih pragov in ročici menjalnika, je pa scout izgubil prej značilno ročko za držanje pred sopotnikov, ki je prej pomenila najbolj očitno razliko med različicami.
더 읽어보기: Škoda fabia – češki polo, ki želi biti po novem boljši od “originala”
O serijski opremi ne bi izgubljali prostora, dovolj je le, če povemo, da je pri “navadnih” octavijah najbolj soroden najdražji paket opreme, ki pa so ga še nekoliko nadgradili, komur še to ni dovolj je tu še konkreten seznam doplačilne opreme.
Za četrtino večja priklopna obremenitev
Glede prostornosti merljivih razlik ni, je pa zaradi nekoliko višje nasajenosti na kolesa za odtenek lažje vstopanje v vozilo, enako 더 높은 하지만 그것은 또한 좌석, ko ste enkrat v njem. Vedno serijski štirikolesni pogon, prinaša novost in sicer dvojno sklopko haldex pete generacije, 이는 elektronsko zaporo diferenciala, skrbi za odličen stik s podlago na urejenih cestiščih, izven njih pa prej omenjeni haldex prav tako hipoma reagira na izgub stika s podlago in na posamezno kolo pošlje optimalno količino navora. Novost ali bolje rečeno izboljšavo pomeni tudi povečana maksimalna priklopna obremenitev prikolice z zavorami, ki po novem znaša 2.000 kg 그리고 25 odstotkov višja od tiste prej.
En bencinski, dva dizelska motorja
Pri motorjih so na izbiro 세 개의 엔진 in sicer na bencinski strani 1.8-litrski TSI z 132 kW 그리고 serijsko DSG prestavno avtomatiko, na dizelski strani pa najdemo dve različici 2,0-litrskega TDI z 110-, oziroma z 135 kW, kjer je prvi zvezan s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, drugi pa s prej omenjeno avtomatiko.
물가 시작하다 28.378 evrih, kolikor zahtevajo za šibkejšo od obeh dizelski različic, za bencinsko octavio scout, morate biti pripravljeni odšteti najmanj 31.008, 을 위한 zmogljivejšo dizelsko pa 32.042 evrov. Octavia scout naj bi v prihodnje predstavljala 7 odstotkov celotne prodaje octavij, kar glede na to, da teh na letni ravni prodajo koli dva tisoč, pomeni, da bo v polnem letu v nakup prepričala okoli 120 kupcev.