fbpx

슬로베니아어 애플리케이션 Venxly - 광고 시청으로 수익을 창출하세요

Si predstavljate situacijo, ko ste za ogled oglasa plačani? Verjetno da, a v sanjah. No, slovenska mobilna aplikacija Venxly, ki jo je iznašel Miha J. Mulec, to obrača v realnost, tako da se lahko mirno uščipnete, brez da bi se zbudili v kruto realnost, kjer so oglasi le nujno zlo. Aplikacija namreč postavlja nove trende v oglaševanju, saj bo stimulirala obiskovalca, da oglas obiščejo, za kar ga primerno nagradila.

있는 그대로 광고 že dlje sestavni del življenja, so to zdaj postali tudi 스마트폰. In zato, ko zvemo, da je mobilno oglaševanje najhitreje rastoča oblika oglaševanja, ni težko povezati pik. A mlademu slovenskemu start-upu, ki je lansiral mobilno aplikacijo Venxly, je uspelo dodati še eno piko, uporabnika, in ustvariti sliko, ki je všeč vsem deležnikom. Toda Venxly ne ponuja kak nov, kreativen pristop prikaza oglasov, pač pa ogled oglasa nagradi s plačilom.


Obenem platforma omogoča, da prikazani oglas ni naključen, ampak tak, ki nas utegne še kako zanimati. Kot razlaga avtor ideje Miha J. Mulec bo ”nova oglaševalska platforma Venxly podjetjem omogočala, da si zelo natančno izberejo svojo ciljno skupino. Izbirali bodo lahko po njihovi starosti in interesih. Nato jim bodo, kar je najpomembnejše, ob točno določenem času in na točno določeni lokaciji, poslali svojo oglasno sporočilo.” Tako bosta zadovoljna uporabnik (dobival bo oglase, ki ga zanimajo in bo za ogled povrh še plačan) kot oglaševalec (imel bo natančno določeno ciljno skupino in bo lahko določil kdaj in kje, se jim oglasi nastavljajo).

더 읽어보기: iCukoo – aplikacija s katero donirate

Venxly- služba za vaš pametni telefon.
Venxly- služba za vaš pametni telefon.

”Oblike oglaševanja se nenehno spreminjajo. Na koncu zmaga tista, ki je najbolj učinkovita in cilja prave uporabnike ob pravem času. Venxly hkrati svoje uporabnike še nagradi za svoje delo. Ali ni to nekaj najboljšega?” retorično zaključuje Anej Ferko (odgovoren za odnose z javnostmi). In kaj mora storiti uporabnik? Ustvariti profil Venxly na spletni strani in si prek Google Playa namestiti aplikacijo. Ko potem vstopi v ”atmosfero” določenega oglasa (beri lokacijo), prejme obvestilo in do dobroimetja (ta se konec meseca prenese na 은행 계좌) ga loči le še ogled. Skoraj kot ogledovanje znamenitosti torej. Prima!

추가 정보

추가 정보:
play.google.com

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.