fbpx

Snapchat, 30억 달러 입찰 마감

Snapchat
스냅챗

놀라운 성공 스토리가 다시 쓰여지고 있지만 예상치 못한 반전이 있었습니다. 월스트리트저널(WSJ)은 새로운 소셜 네트워크 스냅챗(Snapchat)의 창립자인 23세 에반 스피겔(Evan Spiegel)이 페이스북의 30억 달러라는 놀라운 제안을 거절했다고 보도했다.

스냅챗 je aplikacija za pošiljanje slik in kratkih video posnetkov med določenimi uporabniki. Ciljna skupina so najstniki med 13. in 23. letom starosti, vendar se je starostna skupina že precej razširila. Kratka sporočila ali »Snaps«, kot jih imenujejo, so namenjena za sporočanje trenutnega dogajanja okoli vas in so zato objavljena le v določenem časovnem oknu (1-10 sekund). Prejšnji mesec pa so predstavili tudi t.i. »Snapchat Stories«, ki ostanejo na željo uporabnika vidne tudi do 24 ur. Vsa sporočila in objave se po pretečenem roku zbrišejo tudi iz strežnikov.

스냅챗
Evan Spiegel

Zaradi vedno manjšega obiska in preživljanja časa najstnikov na njihovi strani, se je Facebook odločil za dano ponudbo. Kot pravi Julie Ask ~에서 Forresterja: »Če Facebook pravi, da ima probleme z najstniki in potrebujejo novo aplikacijo, ki bi pomagala njihovim oglaševalcem doseči več ogleda, potem je logično, da kupijo aplikacijo, kjer najstniki preživljajo največ časa.« In to je trenutno 스냅챗 Evana Spiegla. Vendar pa to ni edina ponudba, ki jo je mladi vizionar zavrnil. Kot poroča Valleywag je tudi Google podal svojo ponudbo v višini 4 milijarde dolarjev in prav tako Tencent holdings, vodilna kitajska e-trgovalna platforma. Vendar pa Evan zavrača vse ponudbe, saj pravi, da lahko Snapchat doseže še veliko večjo vrednost. Naj vas spomnimo, da je trenutna vrednost Twitterja 25 milijard dolarjev, medtem ko je Facebook ocenjen na 100 milijard dolarjev.

스냅챗 je letos dosegel že 350 milijon objav na dan in je z investicijami zbral že 60 milijonov dolarjev, medtem ko ima zelo malo prihodkov. Kot zanimivost je Evan Spiegel povedal, da je ideja nastala, ko mu je prijatelj potožil o nenamerno poslani fotografiji. Tako so v osnovi razvili aplikacijo za pošiljanje neprimernih sporočil in fotografij ali »sexting«, z glavnim namenom, da se vsa sporočila takoj zbrišejo tudi iz strežnikov.

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.