가장 스포티한 370Z 차량은 기대했던 레드 바디 액세서리를 장착해 GT-R에 가까워졌다. 후드 아래에는 355마력의 동일한 3.7리터 V6가 있지만 서스펜션은 소소한 개선과 새로운 기술 패키지를 받았습니다. 이는 인포테인먼트 특성을 갖춘 장비 세트를 의미하며 구매자는 이제 자동 변속기도 선택할 수 있습니다.
Nissan je onstran “luže” predstavil 370Z nisma modelnega leta 2015, ki je dobil rdeče karoserijske poudarke vključno z LED dnevne luči vkomponirane v odbijač, nekaj notranjih oblikovnih dodatkov in pa športno dodelano vzmetenje.
Oblikovno so Japonci 370Z tako še bolj približali modelu GT-R nismo, posebnost pa predstavlja tudi drugačen odbijač, ki je poleg rdečih zaključkov spodnjega dela dobil tudi LED dnevne luči vgrajene v odbijač. Rdeč motiv se nadaljuje tudi na boku vozila, saj so pragovi 지금 obarvani v nismo rdečo barvo, drugačna so tudi serijska 19-palčna platišča, zadnji spojler pa je nekoliko manjši, spodnji del pa je še bolj izrazito “difuzorsko” poudarjen in okrepljen z rdečo obrobo.
Novost “tech” paket
Notranjost je še bolj športno dodelana, kar so oblikovalci dosegli z novimi usnjenimi Recaro sedeži, v kombinaciji črne in rdeče barve z dodatki iz alkantare, novost pa predstavlja tudi opcijski Tech paket, ki k opremi doda še sedem palčni zaslon občutljiv na dotik, tovarniško navigacijo, parkirno kamero, bluetooth in še druge visoko tehnološke priboljške.
Pod pokrovom se nahaja enak 3,7-litrski V6 bencinar, ki poganja zadnji kolesni par in razvije 261 kW ali 355 KM, kupci pa bodo imeli poleg šest stopenjskega ročnega menjalnika po novem možnost poseči tudi po sedem stopenjski prestavni avtomatiki z menjalnimi naperki na volanu in športnim načinom pretikanja. Za še 더 나은 운전 특성, pa so se inženirji nekoliko poigrali tudi z nastavitvami vzmetenja, ki bo nudilo boljši kompromis med udobjem in izrazito športnostjo.
추가 정보: nissan.si