로고는 브랜드의 얼굴이므로 소비자가 언제 어디서나 인식하고 무의식적으로 신뢰할 수 있는 효과적인 상징을 선택하는 것이 더욱 중요합니다. 그리고 이들 유명 기업들은 전 세계에 알려진 로고를 만들었고, 그 의미는 우리가 풀어낼 미스터리의 베일에 가려져 있습니다.
Ob pogledu na dobro oblikovan logotip, se v naši glavni sproži kopica asociacij, povezanih s storitvami, ki jih podjetje ponuja. Zato ni čudno, da oblikovalci porabijo veliko časa, preden ustvarijo preprost logotip, ki si ga zlahka zapomnimo. Če ta skriva skrito sporočilo, pa je še toliko zanimivejši.
Večina med nami ne ve, kakšen je pravi pomen določenih logotipov, mnogi med njimi pa imajo globoko zakoreninjen skrivni pomen, ki ga bomo v nadaljevanju razvozlali.
트립어드바이저
Ameriška spletna stran TripAdvisor je platforma, ki je turistom olajšala potovalno izkušnjo – tam lahko najdete hotele, restavracije in številne druge zanimovsti, ki bodo olajšale vašo izbiro.
Na logotipu TripAdvisorja je sova, ki naj bi simbolizirala 지식 그리고 지혜. Posebej zanimive so njene oči, obarvane v 녹색 그리고 빨간색 barvo, ki predstavljajo odločitev, ki jo bo sprejel posameznik: rdeča luč – ne; zelena luč – da.
마스터 카드
Mastercard, mednarodni sistem plačevanja, naj bi v svojem logotipu vključil psihologijo barv. Rdeča barva naj bi predstavljala 열정, 용기 그리고 행위, ki vas veselijo. Rumena naj bi simbolizirala 번영.
Pri Mastercardu tako verjamejo, da so tovrstne vrednosti ključne za vse tiste, ki želijo obogateti in se, kot je na logotipu prikazano, srečajo na pol poti.
지리적 국가
National Geographic je priljubljena revija, ki jo lahko najdemo v 171 državah (priljubljen pa je tudi njihov televizijski program), je v svojem logotipu uporabila rumeni pravokotnik. Predstavljal naj bi 문, ki so odprta za svet znanja o 자연, 과학의 그리고 kulturi. Rumena barva naj bi simbolizirala 태양, ki je vir energije in moči.
Haribo
Haribo je zaslovel z gumijastimi medvedki, ki jih nimajo radi le otroci, temveč tudi starejše generacije. In ustanovitelj podjetja naj bi sam prišel na idejo, da ime podjetja poimenuje po kombinaciji črk svojega imena 그리고 rojstnega kraja (Bonn).
Združil je 첫번째 그리고 두번째 črki svojega imena, priimka in kraja rojstva. Tako naj bi nastal HA + RI + BO.
모질라 파이어 폭스
Svetovno znan brskalnik Mozilla Firefox ima v svojem logotipu lisico, ki objema Zemljo. No, vsi smo verjeli, da je lisica, a domnevno gre za rdečo pando. Firefox pa naj bi bil angleški prevod iz kitajščine za rdečo pando.
S tem logotipom naj bi želeli pokazati, kako edinstveni so sami oziroma te živali, ki med drugim sodijo na seznam ogroženih vrst. Leta 2010 naj bi podjetje celo posvojilo dve rdeči pandi.
아마존
Amazon, platforma za spletno nakupovanje, je v svojem logotipu združila zanimiva skrivna sporočila, na katera so pozorni le redki.
Rumena puščica, ki se razteza od A do Z, simbolizira, da na njihovi spletni strani kupite vse od A do Z. Puščica predstavlja tudi nasmeh, in sicer smejalno jamico, 이는 다음을 상징한다. zadovoljstvo potrošnikov z Amazonom.
아디다스
Adidas je priljubljen ponudnik športne opreme, ki v svojem logu ima že od nekdaj tri črte. Četudi so logotip nekoliko posodobili, je pomen ostal isti. Črte naj bi simbolizirale goro, ki je ovira 그리고 도전, s katerima se bo soočil čisto vsak športnik.
에어비앤비
Tudi AirBnb, znana spletna turistična platforma, je skrbno načrtovala svoj logotip. Ta ima namreč globlji pomen, kot se zdi.
Logotip sestoji iz štirih elementov. Znotraj trikotnika je glava, 나타내는 osebo 그리고 znak za lokacijo, kamor oseba potuje. Narobe obrnjen trikotnik 나타냅니다 마음, vsi znaki skupaj pa predstavljajo črko A 좋다 A v AirBnb.