fbpx

Ta Audi TT vozi avtonomno po dirkališču bolje od človeka

Avtomobili, ki vozijo sami, so izurjeni, da so delujejo izjemno previdno, vendar se pri vožnji pojavijo situacije, v katerih morajo avtonomna vozila opraviti manevre pri visokih hitrostih, da se izognejo trčenju. Ali lahko ta vozila, opremljena z za več deset tisoč dolarjev visokotehnološkimi senzorji in programirana za "običajno" vožnjo, sprejemajo te odločitve hitreje kot človek?

Odgovor imajo morda inženirji na 스탠포드 대학교. Ustvarili so nevronsko mrežo, ki avtomobilom brez voznikov omogoča, da izvajajo hitre manevre z nizkim trenjem, prav tako kot vozniki dirkalnih avtomobilov. Ko bodo sistem izpopolnili, bodo avtomobili brez voznika imeli zmogljivosti, ki presegajo človeške, saj je 94 odstotkov prometnih nesreč mogoče pripisati človeški napaki.


Raziskovalci so mnenja, da je to pomemben korak pri izboljšanju sposobnosti avtonomnih vozil, da se izognejo nesrečam.

»Želimo, da so naši algoritmi enako dobri kot najboljši kvalificirani vozniki – in, upajmo, boljši,« je povedal Nathan Spielberg, podiplomski študent strojništva na Stanfordu in glavni avtor članka, nedavno objavljenega v reviji Science Robotics. “Naše delo je motivirano z povečanjem prometne varnosti in želimo, da avtonomna vozila delujejo v številnih scenarijih, od običajne vožnje po asfaltu do hitre vožnje z nizkim trenjem v ledu in snegu.” Ekipa je uporabila tip algoritma umetne inteligence, imenovane nevronska mreža, ki temelji na nevronskih mrežah v naših možganih, da bi ustvarila sistem samopreverjanja. Nevronske mreže so vrsta strojnega učenja, kjer programerji izdelujejo modele, ki obdelajo obsežne podatkovne zbirke podatkov in iščejo vzorce. Ta omrežja se uporabljajo za napajanje “možganov” avtonomnega vozila, običajno visokozmogljivih grafičnih procesorjev, shranjenih v prtljažniku vsakega vozila, ki nadzorujejo postopek odločanja.

Možgani avtonomnega Audi TT
Možgani avtonomnega Audi TT

Ekipa Stanforda je usposobila nevronsko mrežo s podatki iz 200.000 vzorcev gibanja, vključno s testnimi vožnjami na spolzkih površinah, kot so sneg in led. Nato so svoj sistem odpeljali na dirkališče Thunderhill v dolino Sacramento, da bi jo preizkusili. Stanfordska ekipa je na svojih testih uporabila dva avtomobila: avtonomni Volkswagen GTI in avtonomni 아우디TTS.

Pravijo, da so jih rezultati spodbudili, vendar poudarjajo, da njihov sistem nevronskih mrež še ne deluje dovolj dobro v različnih okoljih in razmerah. A pravijo, da bodo z obsežnimi testi in povečanjem baze podatkov vožnje rešili tudi še zadnje težave, ki jih ločujejo od sistema, ki bo deloval bolje kot človeški voznik.

추가 정보

원천:
theverge.com

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.