fbpx

당신은 코카콜라에 대해 확실히 몰랐어요

The Coca-Cola Company의 병입 회사에 대한 놀라운 통계를 읽어보세요.

Skupina Coca-Cola HBC, ki ponuja široko izbor pripravljenih brezalkoholnih pijač, kot so gazirane pijače, sokovi, vode, športni napitki in energijske pijače, čaji in kave, je vodilna družba za polnjenje izdelkov družbe The Coca-Cola Company in na leto proda več kot 2 milijardi zabojev pijače. Coca-Cola HBC je bila letos že tretjič zapored razglašena za globalno vodilno podjetje na področju trajnostnega poslovanja med proizvajalci pijač. Tu so razlogi, zakaj.

  • Med letom je družba Coca-Cola HBC dodatno zmanjšala svoj okoljski odtis, ko je ogljikove izpuste znižala za dvomestno število.
  • Hkrati je dodatno zmanjšala porabo vode za izdelavo enega litra pijače, pa tudi količino embalaže, kljub večji proizvodnji in prodaji.
  • V letu 2015 je bila družba Coca-Cola HBC med prvimi 12 podjetji na svetu, ki so vzpostavila cilje za zmanjšanje ogljika na podlagi znanstveno preverjenih podatkov tako za neposredno kot tudi za posredno poslovanje.
  • Določitev notranje cene za vodo in ogljik v letu 2015 in zaveza k računovodstvu za trajnostni razvoj na praktičen način kažeta, kako družba Coca-Cola HBC podpira globalna prizadevanja za dosego ciljev trajnostnega razvoja, ki so jih sprejeli Združeni narodi.
  • Družba je za večjo dobrobit skupnosti vložila 8,2 milijona evrov, pri čemer se je osredotočila na tri ključna področja: aktivni življenjski slog, upravljanje z okoljem in vodo ter razvoj mladih v partnerskem sodelovanju z več kot 230 nevladnimi organizacijami.

추가 정보

Še nekaj zanimivih dejstev. Coca-Cola HBC ima 33.311 zaposlenih in 43.000 dobaviteljev. Zabeležila je 11,7-odstotno zmanjšanje posrednih izpustov ogljika v primerjavi s prejšnjim letom, 7,2-odstotno izboljšanje razmerja pri porabi energije v primerjavi s prejšnjim letom, 19,4-odstotno izboljšanje pri uporabi reciklirane embalaže PET v primerjavi s prejšnjim letom. V letu 2015 so plačali 273 milijonov evrov davkov.

더 많은 정보: Coca Cola HBC

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.