BMW je za oglasno kampanjo za športni model M2 uporabil koncept klasične igre s petimi lončki in kroglico, namesto teh pa zaposlil manekenko Gigi Hadid in svoje avtomobile. Lahko držite pogled na enemu najbolj zaželenih modelov/manekenk, Gigi Hadid, ta hip ali vam pogled beži k modelu BMW M2 v Laguna Blue modri barvi? Čeprav gre za retorično vprašanje, pa je naloga vse prej kot lahka. Ugotoviš, v katerega izmed petih BMWjev M2 Coupé je sedla Gigi?
Ugotoviš, v kateri BMW M2 Coupé je sedla seksi 지지 하디드? Poznate igrico, ko nekdo pod enega izmed petih lončkov skrije kroglico in jih meša med seboj, vi pa morate menjave pozorno spremljati in na koncu skušate pokazati na tistega s kroglico? Tega koncepta se je za najnovejši promocijski posnetek za športni model M2 poslužil BMW. Namesto kroglic in lončkov pa je kot rečeno uporabil svoje modele v Laguna Blue modri barvi in ta hip enega najbolj vročih modelov/manekenk, Gigi Hadid.
더 읽어보기: Audi는 Audi A4 모델 광고에서 Mercedes에 대한 농담을 합니다.
Če bi vam v običajni situaciji dejali ali lahko držite pogled na tej 20-letni lepotici, to ne bi bila težka naloga, saj moški od nje kar ne morejo odlepiti pogleda, a BMW nam je dodobra otežkočil zadevo. Ugotovite, v katerem BMW-ju M2 sedi Gigi? Ste prepričani v svojo izbiro? Rešitev najdete na eyesongigi.com.
Morda boste to lažje ugotovili s pomočjo 360° posnetka z Gigi Hadid in BMW M2 Coupé:
추가 정보:
eyesongigi.com