아이들은 휴일과 눈을 고대하고 있으며, 자동차 애호가들 역시 앞으로의 한 해를 기대하고 있습니다. 꽤 많은 흥미로운 자동차가 우리에게 도움이 될 것이기 때문입니다. 전기가 더 많아지더라도 우리가 원하든 원하지 않든 전기가 우리의 미래를 형성할 것이기 때문입니다. 그렇다면 2020년에는 어떤 자동차가 도로를 달리게 될까요?
Pobrskali smo med novostmi, ki jih pričakujemo v letu 2020, in je razvrstili v nekaj kategorij. Avtomobili so vznemirljivi in za večino že prav nestrpno pričakujemo, da jih bomo vendarle uzrli v živo, na cesti. Ob poplavi prihajajočih novih avtomobilov je nemogoče zajeti vse, a nič za to, saj vas bomo o vsaki novosti pridno obveščali.
1. Mestni avtomobili (현대 i10)
2. Družinski avtomobili s prisekanim zadkom (Seat el-Born)
3. Kompaktni SUV-ji (알파로메오 토날레, Peugeot 2008, Merceds-Benz GLB)
4. Družinski SUV-ji (Audi Q4 E-Tron, 테슬라 Y, 폭스바겐 ID 크로즈)
5. Večji SUV-ji (Audi E-Tron Sportback, 랜드로버 디펜더)
6. Kupeji (BMW 2 Gran Coupe)
7. Hitri SUV-ji (Audi RS Q8, 포드 머스탱 마하-E)
8. ‘Žepne rakete’ (미니 존 쿠퍼 웍스 GP)
9. Kombinirana vozila (Mercedes-Benz EQV)
10. Športniki (Ferrari F8 Tributo)
1. Mestni avtomobili
현대 i10
Hyundaiev malček i10 je dobil že svojo tretjo različico. Še vedno je kompaktnih mer, torej idealen za mestna središča. Čeprav je odrasel, izboljšave so opazne na vsakem koraku, je ohranil športni dizajn.
2. Družinski avtomobili s prisekanim zadkom
Seat el-Born
전기적 개념 Seat el-Born je dobil ime po eni izmed najprepoznavnejših sosesk v Barceloni, kjer so el-Borna oblikovali in razvili. el-Born je osnovan na Volkswagnovi MEB-platformi, izdelovali pa ga bodo skupaj s Volkswagnom I.D. v Nemčiji. Seat bo tako postal druga znamka znotraj koncerna Volkswagen, s popolnoma električnim avtomobilom na tržišču, ki je osnovan na MEB-platformi.
3. Kompaktni SUV-ji
알파로메오 토날레
알파로메오 토날레 je križanec, ki ga lahko po velikosti umestimo pod model Stelvio in predstavlja pogled v prihodnost te znamke, ki se navezuje na slavne predhodne Alfine modele. Zadek je privlačen in daje Tonalu edinstven videz, za katerega lahko le upamo, da se bo v čim večji meri prenesel na produkcijsko različico avtomobila.
Peugeot 2008
Peugeot 2008 ima nezamenljivo podobo najnovejše generacije Peugeotovih avtomobilov, markanten prednji del pa poudari značilen svetlobni podpis. Najnovejša generacija 2008 je nekoliko večja in ponuja več prostora potnikom na zadnji klopi. Pri tem ima na voljo 434 litrov prtljažnega prostora. Najzanimivejši je prihod povsem električnega e-2008, ki ga poganja elektromotor s 100 kW (136 KM) moči.
메르세데스-벤츠 GLB
새 것 메르세데스-벤츠 GLB je kompaktni SUV, ki je osnovan na razredu A – presenetil je s ponudbo tretje vrste sedežev, kar mu omogoča, da sprejme do 7 ljudi. V tem kompaktnem razredu je to prej izjema kot pravilo – opcijska tretja vrsta ponuja dva sedeža, med katerima najdemo držali za pijačo in USB-priključke.Prav tako imajo na voljo zračne zavese, najmlajšim pa bodo na voljo sidrišča za otroške sedeže.
4. Družinski SUV-ji
아우디 Q4 e-트론
아우디 Q4 e-트론 naj bil nared za proizvodnjo do konca leta 2020, zaradi uporabe Volkswagnove platforme MEB pa naj bi bil tudi cenovno dostopnejši – če bodo pri Audiju obdržali notranjost koncepta, baterijo z zmogljivostjo 82 kWh in mu prisodili primerno ceno, bo prodaja zagotovo uspešna.
테슬라 Y
테슬라 모델 Y je električni srednje velik križanec, oblikovno temelji na limuzinskem modelu Tesla 3 in SUV-modelu X. Peti avtomobil, ki ga je Tesla postavila na trg, bo v svoji najboljši različici (Long Range) zmožen prepeljati do 540 kilometrov z enim samim polnjenjem, od 0 do 100 km/h bo pospešil v 5,8 sekunde, največja hitrost pa bo 209 km/h.
Volkswagen ID. Crozz
폭스바겐 ID 크로즈 je zasnovan kot križanec in je karakterno zelo športno naravnan. Električni pogon, ki zmore iz sebe iztisniti 366 KM (225 kW) in dosegati hitrosti do 180 km/h, je po besedah Nemcev rojen tako za potepanje po urbani džungli kot za sproščanje adrenalina.
5. Večji SUV-ji
아우디 e-트론 스포츠백
윤곽 아우디 e-트론 스포츠백 ostajajo ostre, zaradi njih pa lahko v trenutku vemo, da gre za električni avtomobil. S kupejevskim zadkom je morda še privlačnejši kot njegova ‘klasična’ SUV-oblika. Dva elektromotorja premoreta 300 kW (408 KM) moči, razdalja, ki jo z enim polnjenjem doseže sportback, pa je celo nekoliko večja (10 km) in znaša do 446 kilometrov.
랜드로버 디펜더
새 것 랜드로버 디펜더 bo na voljo v karoserijskih izvedbah 90 in 110, z do 6 sedeži v 90 in možnostjo 5, 6 ali 5 + 2 sedežev v karoserijski izvedbi 110. Svoje vozilo boste lahko prilagodili na več načinov kot pri kateremkoli prejšnjem Land Roverju, saj ima štiri pakete dodatne opreme, ki vsakemu Defenderju dajo značaj.
6. Kupeji
BMW 2 Gran Coupe
Pri BMW-ju so se odločili, da po vzoru Mercedesa sledijo trendu in predstavijo oblikovnega posebneža. Novi BMW serije 2 Gran Coupe je pravzaprav podaljšek serije 1. M235i Gran Coupe (trenutno najboljši in najhitrejši model) poganja turbo motor s 302 KM, ki si ga deli z M135i. Prav tako pa si s serijo 1 deli pogon na sprednja kolesa, kar do zdaj pri BMW-ju ni bila praksa.
7. Hitri SUV-ji
Audi RS Q8
Audi RS Q8 je pravi ‘zeleni Hulk’, ki v svojem drobovju skriva zavidljivo konjenico. Najhitrejšega in najmočnejšega Audijevega SUV-ja poganja 4,0-litrski V8-motor s kar 600 (441 kW) konjskimi močmi in 800 Nm navora. Za pospeševanje od 0 do 100 km/h potrebuje le 3,8 sekunde, kar je zgolj dve desetinki sekunde počasneje od Lamborghini Urusa. Končna hitrost je elektronsko omejena na 305 km/h, kar pomeni, da gre enako hitro kot omejeni Lamborghini.
Ford Mustang Mach E
이름 머스탱 ima v svetu avtomobilizma velik zgodovinski pomen. Mustang je od leta 1965 doživel šest generacij in na stotine različic, ki skupaj nanesejo več kot 10 milijonov prodanih modelov. Pri Fordu pa so se odločili, da bodo uspešen in preverjen recept Mustanga “nekoliko” spremenili. Ford Mustang Mach-E je tako prvi električni Mustang in prvi Mustangov crossover SUV, hkrati pa pomembna odskočna deska pri Fordovem prizadevanju za elektrificirano prihodnost.
8. ‘Žepne rakete’
Mini John Cooper Works GP
최신 미니 존 쿠퍼 웍스 GP je izjemno hiter. Najhitrejši in najmočnejši serijski Mini do zdaj se od 0 do 100 km/h požene v 5,1 sekunde, in ker nima elektronske omejitve hitrosti, se bo pognal vse do 265 km/h.
9. Kombinirana vozila
Mercedes-Benz EQV
메르세데스-벤츠 je na avtomobilskem salonu v Frankfurtu predstavil prvi luksuzni kombi, ki ga bo gnala izključno elektrika. Gre za kombi z oznako EQV, osnovan pa je na že dobro poznanem in izredno priljubljenem razredu V. Elektromotor z močjo 150 kW je vgrajen na sprednji osi, energijo pa črpa iz litij-ionske baterije s kapaciteto 90 kWh. To pomeni, da bo dovolj za do 405 prevoženih kilometrov, za polnjenje od 10 do 80 %,a bomo na hitri polnilnici potrebovali manj kot eno uro.
10. Športniki
Ferrari F8 Tributo
새 것 Ferrari F8 Tributo ima vgrajen najmočnejši V8-valjni motor, ki je kadarkoli pršel iz Ferrarijeve tovarne. Ima zavidljivih 720 konjskih moči in kar 770 Nm navora. 3,9-litrski 8-valjnik ima enako moč kot tisti pri Ferrariju Pista in 50 konjskih moči več od odhajajočega modela GTB. Za pospeševanje od 0 do 100 km/h potrebuje Tributo zgolj 2,9 sekunde, njegova največja hitrost pa je 340 km/h.