아직도 흰색 양말이 아닌 어둡고 단색의 양말을 신나요? 어쩌면 다시 생각해 볼 때일 수도 있습니다. 연구에 따르면 다채롭고 패턴이 있는 양말을 신는 사람들이 더 성공적이고 유능하며 인기가 높습니다.
Ekscentrični vzorci ali barve na nogavicah kažejo, da gre za nekonformista, kar pomeni, da je to nekdo, ki ne čuti, da bi se moral držati dolgočasnih standardov.
연구원 Harvard Business School so leta 2013 izvedli 연구, kjer so poskušali ugotoviti, kako nekonformistično vedenje vpliva na mnenje ljudi. V študiji, ki so jo poimenovali ‘Učinek rdečih superg’, so prišli do naslednjih ugotovitev: ljudje povezujejo višji status in sposobnosti z nekonformističnim vedenjem. Z drugimi besedami: ljudje menimo, da so ljudje z neobičajnim videzom in ekscentričnim vedenjem kompetentnejši in uspešnejši.
더 읽어보기: PARI, KI SE ŽLIČKAJO, IMAJO BOLJŠE RAZMERJE
Da so pisane nogavice trenutno zares priljubljene, kaže tudi uspeh švedske blagovne znamke 행복한 양말, kjer najdemo barvite in nenavadne nogavice. Njihovi izdelki se prodajajo v 90 državah, v letu 2016 pa je imela družba prihodek v višini približno 99 milijonov evrov.
Kljub svoji priljubljenosti so takšne nogavice še vedno znak individualnosti. Obstajajo namreč različni vzorci in barve, ki veliko razkrivajo tudi o naši osebnosti, hobijih in željah. In znanost potrjuje, da je drugim ljudem to všeč.