fbpx
Foto: Alora Griffiths/Unsplash

To je 5 najbolj lačnih astroloških znamenj. Si med njimi?

Verjetno se vsi veselimo dobrega obroka, a teh pet astroloških znamenj neprestano razmišlja, kaj je naslednja fina hrana, ki jo bodo dali v usta.

Malo je takšnih stvari, ki jim niso okusne, zraven tega pa zelo radi kuhajo tudi sami. Pri njih na krožniku večinoma ni ostankov.

천칭

Obožuje prigrizke

Čeprav se ljudje, rojeni v znamenju tehtnice, trudijo najti red in rutino v obrokih, se tega ne držijo. Včasih zajtrkujejo dvakrat, pogosto pa morajo pred kosilom še kaj “prigrizniti”. Tehtnica obožuje prigrizke in si jih pogosto privošči – ne glede na to, koliko je ura (beri: polnoč).

황소

Še pred vstopom v restavracijo ve, kaj bo jedel

Bik je zagotovo eno najbolj lačnih astroloških znamenj. Meni preveri že doma, na spletu, in tako še preden vstopi v restavracijo ve, kaj bo jedel. Zelo rad preizkuša in kuha nove jedi. Razočaran je, če naroči jed in ta ni okusna. A vseeno bo poskušal pojesti vse, ker je “greh zavreči hrano.”

GIPHY를 통해

사자

Gurmani, ki obožujejo modno hrano

Ljudje, rojeni v znamenju leva, so pravi gurmani in imajo radi dobre in izbrane jedi. Levi ne marajo hitre hrane, hrepenijo po pravih kulinaričnih izkušnjah. Pogosto so pozorni na notranjost restavracije, v kateri jedo, na osebje in kuharja. Obožujejo “modno” hrano in jo radi predstavijo tudi svojim prijateljem.

양자리

Pojedo vse, kar je užitno

Oven ima rad pustolovščine – tudi gurmanske. Odprti so za vse novo in z veseljem obiščejo nenavadne restavracije. Ovni so pogumni in pogosto jedo eksotične jedi. Sami radi eksperimentirajo v svoji kuhinji in radi kuhajo s prijatelji.

물고기

Hrana jih osrečuje

Ribe pogosto jedo zato, da se počutijo dobro. Obožujejo skoraj vso hrano, pogosto jedo tudi jedi iz drugih kultur. Vendar so ribe znane tudi po t. i. čustvenem prehranjevanju, zato pogosto jedo, ker so razočarane ali žalostne. Navsezadnje je hrana eden izmed načinov za izboljšanje razpoloženja.

GIPHY를 통해

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.