12,000명의 디자이너와 온라인 상점에서 패션을 검색, 탐색 및 구매하는 500만 명 이상의 쇼핑객의 온라인 쇼핑 경험을 분석한 The Lyst Index의 최신 분기별 보고서에서 이 브랜드가 공식적으로 1위를 차지했습니다!
Najbolj priljubljena blagovna znamka na svetu 그것은 구찌. Pa postavimo tole še v kontekst. Več kot 6 milijonov nakupovalcev na spletu je med oktobrom in decembrom 2018 iskalo Guccijevo torbico, pas ali čevlje. Dva Guccijeva dodatka, ki sta bila na vrhu sezama top 10 izdelkov, sta nabrala dvakrat toliko naročil, kot drugih osem izdelkov skupaj. Najbolj vroč dodatek je bila torbica Soho Disco, ki je prvič prišla na tržišče leta 2014. Drugi dodatek je Guccijev pas z logotipom. To med drugim tudi kaže, da smo spletni nakupovalci pri luksuznih izdelkih raje na varni strani.
Gucciju sledita 오프 화이트 na drugem mestu in 발렌시아가 na tretjem. Največji skok je uspel znamki 몽클레르, ki se je povzpela za dvanajst mest in je zdaj na četrtem mestu najbolj priljubljenih znamk na svetu. Štiri mesta višje je tudi 펜디 (peto mesto), enako je uspelo tudi Burberryju, ki je zdaj na desetem mestu. Najboljšo deseterico zaokrožujejo še Versace, Stone Island, Vetements 그리고 애인.
Najbolj zaželeni izdelki na svetu
Obutev ostaja najbolj vplivna kategorija, čevlji namreč zasedajo tri od desetih mest na seznamu najbolj zaželenih izdelkov. Prvič se je na seznamu pojavila znamka Veja, za kar se lahko zahvali vojvodinji Meghan. Spletno iskanje blagovne znamke se je povečalo za 113 odstotkov potem, ko je vojvodinja 21. oktobra nosila par njihovih trajnostnih superg. Svoj povratek sta nekako doživeli tudi znamki Dr. Martens in UGG, prva s škornji Jadon, druga pa s puhastimi natikači Fluff Yeah.
Pri moških na prvem mestu kraljujejo superge Nike Air Force 1 ’07 LV8 Utility Volt, eden bolj presenetljivih izdelkov, ki so se uvrstili na ta seznam, pa je zagotovo Versacejev baročni kopalni plašč, ki ga je zadnjih treh mescih iskalo kar 240 odsotkov več moških (hvala, Kanye West).추가 정보:
lyst.com