fbpx

성관계를 거부하는 가장 일반적인 이유와 변명은 다음과 같습니다.

Foto: @alinabuzunova / Twenty20

Ne da se mi. Glava me boli. Tako sem utrujen. Če želimo lahko imamo neskončno razlogov, zakaj ne bi imeli spolnih odnosov, se strinjate?

Včasih nismo razpoloženi, da bi imeli intimne odnose, ker smo preveč utrujeni, se ne počutimo dobro ali imamo natrpan urnik.

V večini primerov imajo moški in ženske iste razloge, ki jih navajajo, ko jim ni, da bi imeli spolne odnose, je pokazala neka študija, opravljena na 1.000 moških in ženskah.

Kakšni so bili njihovi razlogi. Poglejmo.

“Nikakor, zelo sem utrujen, ne funkcioniram.”

38% moških in kar 54 % žensk to navaja kot najpogostejši razlog za zavrnitev intimnosti. Ko so utrujeni sta jim na prvem mestu počitek in spanje.

“Imel sem grozen dan in rad bi se spočil.”

Stres uničuje željo po spolnosti pri 30% moških. Preprosto si želijo le, da jih vsi pustijo pri miru, da so sami in da se sprostijo, če je le mogoče. Pri ženskah se ta razlog pojavi v 22% primerov.

“Ne počutim se dobro, zdi se mi da bom zbolel.”

Ta razlog se pojavlja pri 20% moških, vendar je tudi enako pogost ženskah. Nihče ne želi biti intimen, ko je bolan in ima vročino.

“Ne morem izklopiti možganov, dekoncentriran sem.”

To se zgodi šele med spolnim odnosom. 17% moških in 22% žensk navaja ta razlog za predčasen zaključek intimnega odnosa.

Ni mi, lahko jutri. Foto: We Vibe Toys / Unsplash

“Morda bi se samo malo božala.”

17% moških in 21% žensk ima včasih željo po telesni intimnosti in občutku varnosti, ne pa po spolnosti.

“Zelo me boli glava.”

Glavobol je razlog za zavrnitev intimnosti pri 18% žensk in 14% moških.

“Jutri imam pomemben sestanek in se moram pripraviti.”

Moški pogosteje navajajo zaskrbljenost zaradi posla kot razlog za zavrnitev spolnosti, kar v 13%, ženske le 4%.

“Otroci naju bodo slišali.”

7% moških in 4% žensk izgubi željo zaradi skrbi, da bi se otroci zbudili.

“Včeraj sva imela spolne odnose”

7% moških in žensk meni, da bi moral včerajšnji spol zadovoljiti potrebe naslednjih nekaj dni.

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.