우리는 여전히 새해의 설렘 속에 빠져 있지만, 멈춰서 삶과 삶의 의미에 대해 생각하거나 사물을 다른 관점에서 볼 시간이 없습니다. 하지만 누구에게나 그런 것이 필요하고, 때때로 자신을 재검토하고 새로운 목표를 세우는 것이 좋습니다. 영화는 또한 우리 내면의 대화, 특히 캐릭터가 자신의 삶을 변화시킬 결정에 직면하게 되는 대화에 목소리를 줄 수 있는 데 도움이 될 수 있습니다. 여기 우리의 생각을 위한 진정한 '음식'이 되고 서로를 더 잘 알아가는 데 도움이 될 수 있는 멋진 영화 10편이 있습니다.
Top 10 filmov, ki nam lahko pomagajo, da se bolje spoznamo:
The Giver (Varuh spominov, 2014)
Po številnih vojnah in trpljenju je človeštvo našlo rešitev v izbrisu spominov na sovraštvo in predsodke ter oblikovanju povsem nadzorovanih skupnosti. Da zgodovina ne bi bila povsem pozabljena, je vedno določen varuh spominov. Ko ta naloga doleti nadarjenega Jonasa, presenečeni mladenič spozna negativne plati družbenega nadzora, zato se odloči upreti in razkriti resnico.
Leaving Las Vegas (Zbogom, Las Vegas, 1995)
Ben Sanderson je priznan hollywoodski scenarist, ki postane alkoholik. Ker ga odpustijo, se odloči, da se bo v Las Vegasu napil do mrtvega. Tam spozna Sero, poulično prostitutko, ki odgovarja njegovi divji naravi in trenutni nežnosti. O tega trenutka naprej se Ben in Sera povežeta in ustvarita edinstveno vez, ki temelji na brezpogojni ljubezni in medsebojnem spoštovanju.
Coherence (2013)
Čudne stvari se začno dogajati, ko se skupina prijateljev zbere na večerji, na dan, ko naj bi Millerjev komet preletel Zemljo. Med sproščenim pogovorom se namreč vključijo v verigo skrivnostnih in nenavadnih dogodkov. Film se odlično poigrava s preteklostjo, sedanjostjo in prihodnostjo.
Final Cut (Zadnji rez, 2004)
V bližnji prihodnosti ima večina ljudi v svojih možganih vsajene čipe. Ti določajo vse vidike njihovega življenja – do rojstva do smrti. Alan Hackman je ‘urednik’ končne različice človeškega življenja in ima dostop do vseh trenutkov. Težave se pojavijo, ko prejme naročilo od pokojne odvetnikove žene …
Dot the I (Med strastjo in razumom, 2003)
Na predvečer poroke Carmen nepremišljeno poljubi privlačnega tujca z imenom Kit. Ta poljub pa nenadoma razkrije njene skrite strasti …
더 읽어보기: Top 25: 역대 최고의 영화 히트작
Changing Lanes (Nevarna smer, 2002)
Priznan odvetnik Gavin Banek se prebija skozi gost promet in zamuja na sodišče. Na drugem pasu vozi Doyle Gipson, oče, čigar pravica, ali bo videval svoje otroke, je v rokah zelo zaposlenega in neusmiljenega sodnika. Na pogled sta Banek in Gipson zelo različna moža: eden se bliža vrhuncu svoje kariere, drugi se obupano želi rešiti socialnega dna. A majhna prometna nezgoda ta tujca pahne na rob samouničenja in potrdi, da lahko bes človeka spremeni v pošast.
The Limits of Control (Meje razuma, 2009)
Samotar je nadvse skrivnostna oseba, tujec, čigar dejanja so vedno strogo zunaj okvirov zakona. Pripravlja se, da konča enega od svojih poslov. Poda se na potovanje, ki ga bo peljalo do Madrida in nato še dlje, v Sevillo. Na poti pritegne pozornost dvojne agentke Gole (ta je pod svojim prozornim dežnim plaščem vedno povsem gola) ter vrste drugih skrivnostnih družabnikov, kot so Blondinka, Kitarist, Mehičan in drugi.
These Final Hours (Zadnje ure, 2013)
Zadnji dan na Zemlji, 12 ur pred katastrofalnim dogodkom, ki bo uničil življenje, kot ga poznamo. Vase zagledanemu Jamesu uspe priti na drugo stran kaotičnega mesta, kjer se obeta zadnja zabava vseh zabav, na kateri se James namerava zabavati do onemoglosti. Ko mu na poti do tja uspe rešiti življenje deklici Rose, ki obupana išče svojega očeta, deklica nepričakovano postane breme in odgovornost, ki je James ne želi in ne potrebuje. In medtem ko čas neizbežno beži, James počasi spoznava, kaj je res pomembno in vredno v življenju.
Premonition (Slutnja, 2007)
Običajno življenje gospodinje Linde pretrga tragična smrt moža, a še večji šok sledi naslednje jutro, ko se znova zbudi ob njem. Ker nihče ničesar ne ve o usodni nesreči, Linda domneva, da so bile to zgolj sanje. Že naslednji dan se spet znajde v času moževega pogreba. Zaradi njenega neobičajnega vedenja so vsi prepričani, da je doživela živčni zlom, toda Linda se odloči skrivnosti priti do dna in spraviti potek dogodkov v časovno logično sekvenco. A njeni poskusi imajo kmalu usodne posledice.
The Insider (Prebujena vest, 1999)
Jeffrey Wigand je bil osrednja priča na sodnem procesu, ki ga je sprožila zvezna ameriška država Misisipi ob podpori devetinštiridesetih drugih držav proti tobačni industriji, ki je takrat – tako kot dandanašnji – bila ena od najmočnejših industrij na svetu sploh. Lowell Bergman kot raziskovalni novinar in producent odmevne televizijske serije ’60 minut’ naredi intervju z Jeffreyjem Wigandom, ki je pravzaprav pretresljivo priznanje, med drugim pa zanj uredi tudi pravno pomoč v prihajajočem sodnem procesu. Ta odločitev pa ima visoko ceno.