fbpx

우리가 결코 잊지 못할 글로벌 인터넷 트렌드 #internet

1990년대 웹이 어떤 모습이었는지 아직도 기억하시나요? Comic Sans, 클릭 카운터, 애니메이션 GIF 등 한때 웹에서 인기를 끌었던 다양한 디자인 트렌드를 오늘날에도 여전히 사용되지만 다른 방식으로 소개합니다.

1. Pisava Comic Sans

Nekoč zelo priljubljena pisava, vključena v Microsoft Windows 95 in naprej, je še vedno priljubljena pri manjši skupini ljudi, ki se trudi, da bi pisava ponovno našla pot do adoracije. Pisava je dobila namreč tudi preobrazbo – Comic Neue.

Nekoč zelo priljubljena pisava Comic Sans.
Nekoč zelo priljubljena pisava Comic Sans.

2. Logoti spletnih strani v izdelavi

Včasih najboljši način, ki je povedal obiskovalcem, da se vaša stran še zmeraj “gradi”, danes se to ne smatra več kot estetsko. Nadomestil ga je preprosti “Kmalu” ter mailing lista. Seveda pa stari način še ni zamrl popolnoma – še zmeraj imate strani, ki uporabljajo prav enake načine obveščanja obiskovalcev.

Logo strani v izgradnji.
Logo strani v izgradnji.

3. Senčenje ter gradienti

Senčenje je bil nekoč neizmerno “kul” način, s katerim smo pokazali naše sposobnosti v Photoshopu. Samo nekaj klikov in bum! Dobili smo odlično grafiko. Današnje oblikovanje uporablja bolj subtilne načine senčenja, predvsem pa ima več možnosti. Tudi prelivanje ali gradienti so bili nekoč zelo popularna funkcija, katerih uporaba se je zlorabljala. Tudi ta trend je padel, še zmeraj pa se – prav tako kot senčenje – uporablja bolj subtilno.

Senčenje v Photoshopu.
Senčenje v Photoshopu.

더 읽어보기: 인터넷 1분, 아니면 온라인에서 1분 안에 무슨 일이 일어날까요?

4. Animiran GIF

Se še spomnite plesočega dojenčka ali vrteče se zemlje na vašem računalniškem ekranu? Izjemno popularen trend devetdesetih, ki ga je uporabljal prav vsak. Danes se uporabljajo predvsem v elektronskih poštah za marketing nekaterih večjih podjetij, kot so West Elm, Bed Bath & Beyond ter Starbucks.

5. Pretirana uporaba slikovnega gradiva iz slikovnih bank

Z uporabo slikovnega gradiva se tudi danes ponekod pretirava, ampak nekatere slike iz slikovnih bank so bile včasih uporabljene povsod: rokovanje, skupina prijateljev ter srečna družina.

6. Števec klikov

Zgodnji ustvarjalci spleta so želeli beležit podatke prometa na spletni strani s števci, ki pa so bili na žalost pogosto netočni. Čeprav se danes načeloma ne uporablja več, še zmeraj obstajajo spletne strani s števci – to namreč vzbudi (lažno) zaupanje, saj lahko vidimo koliko obiskovalcev je že preletelo to spletno stran.

Števec klikov.
Števec klikov.

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.