fbpx

V katerem položaju ženske najtežje doživijo vrhunec?

사진: Dainis Graveris / Unsplash

Nekateri spolni položaji med nežnejšim spolom niso najbolj priljubljeni. Ste vedeli, da večina žensk ne mara položaja 69? In, da ženske razmišljajo drugače kakor moški?

Več kot 1200 bralk časopisa Women’s Health je sodelovalo v anketi, v katerih so se ocenjevale, kateri so zanje najslabši spolni položaji v katerih najredkeje doživijo vrhunec.

Poglejmo katerih pet je najmanj priljubljenih.

1. Položaj po pasje

Ženske so povedale, da je spolni odnos v tem položaju preveč boleč. Razlog je v tem, da je penetracija med njim preveč globoka, kar je velikokrat prej slabost, kot prednost. Dejale so tudi, da ne zagotavlja dovolj intimnosti. Da bi preprečili boleče spolne odnose naj bo penetracija plitka, in ne globoka.

Moški povečajte intimnost. Z rokami ji pojdite skozi lase. Dotikajte se hrbta, poljubljajte jo po vratu.

2. Položaj jahača

Ta poza je bila zaradi negotovosti ocenjena kot slaba in je priljubljena le pri zelo samozavestnih ženskah. Ženske, se pogosto obremenjujejo s svojim videzom, in se zaradi tega težko sprostijo in uživajo v odnosu. Posledično ne dosežejo orgazma.

Naj bo spolnost obojestranski užitek. Foto: Valeria Boltneva / Pexels

3. Obrnjena kavbojka

Na prvi pogled je to avanturistični položaj, v realnosti pa ni najbolj priljubljen. V tem položaju je težko delati s boki zaradi obrnjenega položaja. Kajti moški ud in vagina se ne spajata pod kotom, ki bi zagotavljal maksimalne užitke. Vsakič, ko se moški ud upogne prenizko, je lahko boleče in neprijetno za oba.

4. Misijonarski položaj

V tem položaju ženske težje dosežejo vrhunec, še posebej, če moški ni obdarjen. Če ga želite izboljšati, pod partnerkino medenico postavite manjši vzglavnik. Tako bodo boki dvignjeni in prodor globlji.

5. Položaj 69

Ženske so sklenile, da se v tem položaju skoraj nikoli ne morejo osredotočiti na svoj užitek, če so one spodaj. Saj se je težko osredotočiti na hkratno prejemanje in zadovoljevanje partnerja.

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.