V Playboy se vrača golota! Po letu bodo naslovnice ponovno krasila gola dekleta. Sin ustanovitelja revije Hugha Hefnerja Cooper Hefner je priznal, da Playboya nihče ne bere zaradi člankov.
Po letu se na naslovnice revije 놀러 다니는 청년 보고 나체. Z goloto mislijo golo oprsje in zadnjico, mednožje pa ostaja ”sveto”. Spomnimo. Pred letom je Playboy pretrgal vezi s svojimi koreninami, saj so bile gole ženske to, kar je revijo prodajalo od davnega leta 1953. Zavoljo golote na spletu so dejali, da ta ni več potrebna, a so se ušteli. Playboy je pojem golote in brez nagic je revija kot goveja juha brez soli. Zdaj se torej Playboy 뿌리로 돌아간다, s tem pa si želi povrniti nedavne slave, predvsem pa prodajne naklade iz preteklosti. Goloto vrača s sloganom “Golo je normalno.” Na naslovnici revije za marec in april 2017 그것은 rjavolasa manekenka zgoraj brez.
더 읽어보기: 안녕, 벌거벗은 소녀들아! 2016년 3월, 플레이보이 매거진은 누드 사진을 취소했습니다!
“Prvi lahko priznam, da je način, na katerega je revija prikazovala goloto, staromoden, toda to, da smo jo povsem odstranili, je bila napaka,” se je s pepelom posul 25-letni kreativni in izvršni direktor revije Cooper Hefner, ki dodaja, “golota nikoli ni bila težava.” Je bil pa sin ustanovitelja revije Hugha Hefnerja lani proti ukinitvi golote, s katero so želeli privabiti več oglaševalcev in dobiti več prodajnih mest. A eksperiment z ”družinskim” Playboyem je pogorel na celi črti. Pozoren bralec bo na naslovnici opazil še eno spremembo, ”zabavo za moške” je zamenjal podpis ”zabava za vse”.
추가 정보:
playboy.si