fbpx

볼보 S90: 경쟁사를 따라하지 않은 프리미엄 세단

볼보 S90

Volvo S90 je premijska limuzina švedskega izdelovalca avtomobilov, ki stopa v čevlje modela S80, saj se ta v razredu, v katerem nemški avtomobili konkurenci ne dajo kaj dosti dihati, ni znašel najbolje. S90 je povsem nova zgodba, razen krvnega sorodstva (premijska družina) pa ga vsebinsko in pojavno s predhodnikom ne druži kaj dosti. Prej se je Volvo S90 zgledoval po sorodniku iz ''drugega kolena'', terencu Volvo XC90, po katerem je povzel vse sodobne tehnologije in motorno paleto.

볼보 S90 je razkošna limuzina, s katero se švedska znamka nadeja odtrgati večji delež v višjem avtomobilskem razredu, kjer je do zdaj bolj kot ne pobirala drobtinice, ki so jih puščali Nemci (Mercedes-Benz, BMW, Audi), Japonci (Lexus) in Britanci (Jaguar). Zato je bila prenova glede na predhodnika, Volvo S80, temeljita. Tako ga krasijo številne nove tehnologije, notranjost pa se lahko pohvali z luksuzno izkušnjo 전례 없는.


Kot trdijo Švedi, je ”Volvo S90 naredil velik korak naprej, ko gre za vozno dinamiko, zmogljivost in udobje’.’ Opremljen bo z voznim vmesnikom ”Pilot Assist”, 이는 polsamodejni način vožnje in je ”vmesna postaja” do avtonomnega vozila, ki je tudi končni cilj Volva. V praksi to pomeni, da bo Volvo S90 z nežnimi popravki volana pomagal pri držanju smeri na avtocesti (do hitrosti 130 km/h), in to tudi, če pred njim ne bo vozila. Poleg tega bo Volvo z modelom S90 v sklopu naprednega sistema ”City Safety” prvi vpeljal sistem zaznavanja večjih živali (srn, krav …), ki jih bo prepoznal podnevi in ponoči. Če bo žival zaznal, bo o tem takoj opozoril voznika in mu pomagal pri zaviranju oziroma izogibu trčenja.

더 읽어보기: 볼보 컨셉 26: 자율주행차의 미래 인테리어

Volvo S90 je povsem pretrgal vezi s predhodnikom.
Volvo S90 je povsem pretrgal vezi s predhodnikom.

Volvo S90 v dolžino meri 496 centimetrov, to švedsko ”kravo” (težko med 1,8 in 2,1 tone), slonečo na prilagodljivi platformi SPA (prvič so jo uporabili pri modelu XC90), pa bodo gnali prisilno polnjeni bencinski in dizelski 2,0-litrski štirivaljni motorji z močjo med 140 in 235 kW oziroma 190 in 320 KM. Najzmogljivejši bencinar bo imel pogon na vsa štiri kolesa, na štirikolesni pogon pa bo tudi bencinski priključni hibrid, ki ga boste prepoznali po oznaki T8. Bencinskemu motorju (320 KM) bosta pomagala električni motor (80 KM/59 kW) in zagonski agregat (46 KM/34 kW). Volvo bo svojo novo veliko limuzino v živo prvič predstavil na januarskem avtosalonu v Detroitu (11. januar 2016), v prodajne salone pa naj bi zavil 2016년 봄에. Do takrat bo verjetno tudi že kaj več znanega o karavanski izpeljanki V90, ki, če je zgodovina kak indikator, kani postati tržna uspešnica, kot sta bila modela Volvo V70 in Volvo XC7. Potniška kabina bo definicija razkošja in bo vsem potnikom ponujala zabavno-informativne priboljške. Greh bi si bilo želeti še več!

추가 정보

추가 정보:
volvocars.com

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.