현존하는 가장 중요한 이탈리아 극작가의 슬로베니아 최초의 무대 작품은 풍자와 희극이 혼합되어 있으며, 이는 유럽 연극의 다양한 무대 관행에 대한 Foj의 뛰어난 지식에 힘입어 더욱 강화되었습니다. 그의 모든 연극에는 야외 무대에서의 공연 등 즉흥적 요소가 스며들어 있습니다.
Prva slovenska uprizoritev odrskega dela najpomembnejšega trenutno živečega italijanskega dramatika je mešanica satire in farse, podkrepljena s Fojevim odličnim poznavanjem različnih uprizoritvenih praks evropskega gledališča. Vse njegove igre prežemajo elementi improvizacije, pri uprizoritvah na odrih zunaj Italije pa režiserje in prevajalce celo spodbuja, da njegova dela prilagodijo okolju in času uprizoritve. Pred štirinajstimi leti je za svoje delo prejel Nobelovo nagrado. Vse zastonj! Vse zastonj! je vzklik ogorčenih žensk, ki se odločijo, da od tega trenutka dalje vpliv na cene izdelkov v trgovini nima več trg, ampak ga imajo same. S precejšnjo zalogo hrane po novi vrednosti se Antonia in Margherita vrneta domov. Tu nastopijo nove težave. Antonia mora prepričati svojega moža – poštenega proletarca, ki celo v prostem času zagrizeno prebira programska izhodišča sindikalnih projektov – da je bila ženska akcija pravilna in poštena. V strahu pred policijsko hišno preiskavo namestita Antonia in Margherita svoj plen pod Margheritin plašč. Več kot presenečen je tudi Margheritin mož Luigi, ki se vrne z dela in najde ženo nenadoma visoko nosečo. Docela zmeden je tudi brigadir karabinjerjev, ki opazi, da so v enem dnevu postale noseče vse ženske v okolišu. Na odru pričakujmo burko brez konca, ki prek stalnih sodobnih tem, kot so nizke plače, nerazumno visoke cene, vseh vrst krivice, na oder prinaša neumorni vitalizem ter posledično tudi sprostitev gledalcev. Kako to doseči, se je Dario Fo naučil predvsem prek dolge tradicije italijanske komike vključno s znamenito commedio dell’arte. Njeni stalni liki še vedno funkcionirajo v sodobnem svetu, četudi gre za petstoletno časovno razliko.