fbpx

11 stvari, ki bi jih moraš vedeti, preden greš na zmenek s škorpijonom

Če iščete strast in predanost, je pravi za vas.

Ste spoznali skrivnostnega in magnetnega škorpijona in ugotovili, da je to točno tista oseba, ki ste jo iskali vse življenje? A še preden se popolnoma zaljubite vanj, preberite nekaj dejstev o tem astrološkem znamenju!

1. Njihov videz zavaja. Videti so nepristransko, brez čustev in brezbrižno. V resnici so strastni in čutni, prevladujoči in samozavestni.

2. Škorpijoni so šefovski, brezglavi in ​​mislijo, da imajo vedno prav. Če iščete nekoga, ki ga lahko nadzirate ali naredite majhnega, da se boste vi lahko počutili bolje, nadaljujte z iskanjem. Škorpijoni ne bodo nikomur druga violina ( mislijo, da imajo vedno prav, ker imajo običajno vedno prav).

3. Vse negativne lastnosti, povezane s škorpijoni, so posledica njihove neverjetne strasti.

4. Razmislite, kako bo, ko se bo, zgoraj zapisano, preneslo v posteljo.

5. Škorpijon je najbolj strasten branilec tistih, ki jih ima rad. Pričakujte, da vas bo neusmiljeno branil in vam stal ob strani v težkih časih.

6. Čeprav tega nikoli ne bodo priznali, so škorpijoni zelo čustveni. Podobno kakor ostali vodni znaki, raki in ribe. Le da so njihova čustva strast in jeza.

7. Škorpijoni potrebujejo veliko časa, da se odprejo, če se sploh kdaj odprejo. Dokazati mu morate, da ste vredni zaupanja. Nikoli ne ogovarjajte drugih pred njimi, če želite, da vam zaupajo.

8. Popoln zmenek za škorpijona je v objemu doma.

9. Mesto, kjer je škorpijon najmehkejši, je v postelji. Tu njihove čutne strani zmagajo proti njihovi želji, da bi skril svoj pravi čustveni jaz. Poljubili vas bodo, božali. Če mislite, da to počnejo samo za seks, se motite – to je resnično prikazovanje njihovih občutkov.

10. Škorpijoni so odlični v poslu. So odločni in konkurenčni, inteligentni in prepričljivi, ko je čas, da ljudje verjamejo vanje.

11. Da bi se škorpijon čutil ljubljenega, mora vedeti, da ga spoštujete. Dajte jim občutek varnosti, varujte njihove skrivnosti.

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。