保时捷是速度和传统的代名词。他的 911 被认为是有史以来最好的跑车,如果我们深入研究汽车历史书籍中的成就,那就像触及了金矿脉。这家由设计局发展而来的德国汽车制造商的成功见证了汽车业的历史。尽管它享有盛誉,但我们打赌您还不了解它的一切。
保时捷 je in še vedno piše zgodovino. Za svoje dosežke gara kot športnik, s katerega šprica pot, le da pri Porscheju namesto osoljenih kapljic naokoli letijo koščki gum. In ja, vsi poznamo legendarno 911-ico, a to še zdaleč ni vse kar je dal cestam ta proizvajalec iz Zuffenhausna pri Stuttgartu.
阅读更多: 保时捷 911 推出 GTS 版本,填补 Carrera S 和 GT3 之间的空白
Preverite, koliko imate dejansko znanja o njem in če vam to ne bo dovolj, je tu vedno še DVD ”The Porsche Way’‘ (Porschejeva pot), ki vas bo definitivno naredil za Porsche eksperta.
1. Ferdinand Porsche, oče Porscheja, je leta 1899 izdelal prvo hibridno električno vozilo, ki je slišalo na ime Lohner-Porsche ”Semper Vivus”. Šlo je za električno vozilo z motorjem z notranjim izgorevanjem, ki je služil kot generator in bilo prvo z zavorami na vseh štiri kolesih.
2. Ferdinand je bil eden prvih, ki je dokazal, da so lahko manjša vozila na dirkah hitrejša kot večja in močnejša, kar je dokazal z modelom Sascha, ki je bil glede na konkurenco palček, a je vseeno zmagal 43 dirk, vključno z znamenito Targo Florio leta 1922.
3. Prvi Volkswagnov Beetle (Hrošč) je bil sestavljen v vili, kjer je stanoval Ferdinand.
4. Ferdinand je oblikoval nekoč najhitrejši avtomobil na svetu, futuristično oblikovani Mercedes-Benz T80 (Type 80), ki je leta 1939 zmogel kar 756 km/h.
5. Ferdinand je oblikoval tudi bolid za Formulo 1 na štirikolesni pogon in sicer Porsche 360 Cisitalio s 385 konjskimi močmi, ki pa zaradi pomanjkanja finančnih sredstev naročnika in spremembe pravil v F1 ni nikoli doživela krsta na dirki.
6. 马 postavljen na zadnje noge na Porschejevem emblemu je podoben konju na znaku 法拉利. Kar ima smisel, saj je konj del grba Stuttgarta, rodnega mesta ”Porsha”, medtem ko je zgodba Ferrarijevega konja zrasla iz anekdote o italijanskem pilotu, ki je v 1. svetovni vojni sestrelil sovražno letalo nad Stuttgartom, njegova mama pa je dejala Enzu Ferrariju, da naj ga uporabi kot 护符.
7. Dve leti so vse modele 356 sestavljali v žagi v Gmundu v Avstriji. Bili so boljši in lažji kot njegovi zanamci, saj je bila karoserija iz 铝 in ne železa kot je bila to praksa kasneje, ko so proizvodnjo preselili v Nemčijo.
8. Model 356 je bil nekoč del voznega parka nizozemske policije.
9. Večina Porschejeve zgodnje karoserije je bila narejena pri Recaru, ki je danes eden vodilnih proizvajalcev avtosedežev.
10. Eden najbolj slavnih Porschejevih modelov, 保时捷 911, bi skorajda dobil ime 901 in le Peugeotovemu sistemu imen oz. nazivov (t.j. številka-0-številka, npr. 205) se imamo zahvaliti za ime, ki ga danes pozna ves svet.
11. Ko je 国际汽联 sredi osemdesetih ”požegnala” turbo motorje, so s 1.5 litrskim McLarnom V6 s 1000 vranci pod pokrovom pometli s konkurenco, ki bi to zverino kljub vsemu napredku še danes gledala le v zadek.
12. Porschejevi dirkalniki so do zdaj po svetu zmagali približno 24 tisoč dirk.
13. Porsche je nekoč izdeloval tudi traktorje in ima na tem področju celo bolj pestro zgodovino kot 兰博基尼. Izdelali so tudi prav posebnega, bencinarja in ne dizla, prirejenega za tiste kmete, ki pridelujejo 咖啡, saj so hlapi dizla vplivali na končni okus te opojne pijače.
14. Porsche daje svetu tudi ene najboljših viličarjev. Od ranih osemdesetih je namreč aboniran na nagrade za dizajn za viličarje Linde Material Handling.
15. Ste kdaj potovali z Airbusom A300? Porsch je zasnoval pilotovo kabino. Velik prednosti te kabine so bili digitalni zasloni, ki so bili precej bolj praktični kot tedaj prevladujoča analogna odčitavanja.
16. Model 959 je bil najbolj tehnološko dovršeno dirkalno vozilo svoje generacije, poleg tega je dobil dirko Pariz Dakar, eno najtežji avtomobilističnih preizkušenj na svetu, če ne najtežjo.
17. Leta 1986 je bil Porsche 944 prvi avto v Združenih državah, ki je imel zračno blazino tudi za sopotnika kot del standardne opreme.
18. Motorji 哈雷戴维森 v nekaterih svojih modelih uporabljajo Porschejeve motorje. Eden takih je Harley V-Rod.
19. In še ena odpiljena za konec. Porsche je izdelal tudi 烧烤 即 X-Series 1, za katerega morate (s popustom) odšteti 4860 evrov. Ker, zakaj pa ne. Če pod njegovim pokrovom cvrčijo gume, zakaj ne bi še čevapčiči in pleskavice.