为 10,000 瓶限量版全球最受欢迎的草本利口酒增光添彩的创意作品的搜寻工作已经结束。第二届Skin设计大赛的专家评审团从所有收到的作品中选出了十件创意十足的作品。入围作品在作品中展示了设计的辨识度和不可替代性、原创性、想法与出发点的联系性以及创意作品的实用性。
Zbiranje kreativnih rešitev se je zaključilo z izjemnim številom prispelih del. O desetih finalistih je odločala strokovna žirija, ki jo vodi Anže Herbst, produktni vodja, G3 Spirits, Tjaša Kokalj,时尚鉴赏家, Sašo Radovič, art direktor, 和 阿约萨·巴戈拉,创意总监. Izbor najboljših del je popolnoma zadovoljil zahtevno strokovno žirijo, kar kaže na izjemen trud, ki so ga sodelujoči vložili v svoje kreativne rešitve. Desetih finalnih del je na ogled v galeriji del na uradni spletni strani natečaja 2ndSkin.si.
Strokovna žirija bo do 29. januarja 2015 izbrala še tretje in drugo uvrščeno delo ter razglasila zmagovalca oblikovalskega natečaja 2ndSkin. Zmagovalec bo za svoje delo prejel denarno nagradno v vrednosti 1.000 evrov, njegovo delo bo krasilo tudi omejeno serijo kar 10.000 steklenic kultne grenčice. Skupaj z drugo in tretje uvrščenim bo odšel na ogled tovarne najbolj priljubljenega zeliščnega likerja na svetu, v nemško mesto Wolfenbüttel, najboljše tri pa čaka tudi obisk evropske prestolnice nočnega življenja, Berlin.
更多信息:
2ndskin.si