电视广告——安息吧。旅行社-一路顺风。目的地趋势 - 再见。现在是进入千禧一代时代的时候了,在这个时代,只有在社交网络上持续建立联系才算数,“互联网”朋友的意见和评级是最相关的,并且寻求最后一刻的假期预订。千禧一代的思维方式、行为方式都不同,最重要的是,他们的出行方式与他们之前的任何一代人都不同。
Popotovanje je postalo del globalizacije, ki se kaže predvsem v digitalizaciji turizma. Popotniki splet uporabljajo kot obsežno infrastrukturo za svoja potovanja. Milenijci se brez težav odločajo za pavziranje pri izobrazbi, zaposlitev, poroka in družina pa za njih niso tako pomembni kot so za babyboom generacijo. Milenijci ne želijo čakati do svojih zlatih let, da bi videli svet. Za njih so potovanja priložnosti za rast in izkušnje.
Spodaj je navedenih 9 popotniških aplikacij, ki jih je priporočljivo uporabljati pri potovanjih v današnjem času:
1. Couchsurfing
Couchsurfing je idelana aplikacije za tiste, ki se boste odločili za bivanje pri domačinih, s katerimi boste lahko sklenili nova prijateljstva in poznanstva. Več kot 14 milijonov ljubiteljev potovanj uporablja Couchsurfing v več kot 230.000 mestih po vsem svetu.
2. Backpackr
Backpackr je družbeno omrežje, ki povezuje popotnike po vsem svetu. Ne glede na to, ali potujete sami ali v skupini, je ta aplikacija kot nalašč za vas, če iščete popotnike v bližini ali iščete potovalnega prijatelja. Backpackr ni samo odličen za tiste, ki že potujejo, ampak je koristen pripomoček za motivacijo ljudi, ki se običajno ne bi počutili udobno potovanja sami.
3. Waze
Z Waze boste vedno na tekočem glede stanja na cestah. Tudi če poznate pot, vas Waze nemudoma obvesti o razmerah v prometu, delu na cesti, policijskih kontrolah, nesrečah in drugih dogodkih. Če so prometne razmere na vaši poti neugodne, vas bo Waze preusmeril, da boste prihranili čas.
4. Hostelworld
Hostelworld je največje spletno mesto za rezervacijo hostlov in poceni nastanitev. Če ste v preteklosti iskali prenočišča, obstaja velika verjetnost, da ste že naleteli na njihovo spletno mesto. Njihov impresiven seznam vključuje 36.000 nepremičnin v 170 državah. Hostelworld je legitimna in zanesljiva referenca za hostle, na voljo pa je več milijonov ocen, ki so jih ustvarili uporabniki platforme in gostje hostlov.
Samsonite je želel pomladiti svojo globalno podobo, ne da bi izgubil stik s svojo dediščino, avtentičnostjo in inovativnostjo. To je bilo vodilo snovalcev kampanje Wunderman Thompson Belgium pri nastanku nove Samsonite globalne zgodbe, saj so želeli poudariti eno najmočnejših lastnosti in vrednot te blagovne znamke: 创新.
5. AirBnB
Nepozabna potovalna doživetja se začnejo z Airbnb. Poiščite počitniške hiše ali stanovanja za svoje potovalne dogodivščine v oddaljenih ali bližnjih krajih, ki jih boste obiskali po vsem svetu.
6. Tripadviser
TripAdvisor je največje družbeno omrežje za potovanja na svetu, saj združuje približno 315 milijonov ocenjevalcev (aktivnih in neaktivnih). Na njem boste našli relevantne ocene hotelov, restavracij in drugih znamenitosti po vsem svetu.
7. Omio
Potujte po Evropi brez težav. Primerjajte in rezervirajte vozovnice za vlak, avtobus ali letalsko vozovnico za vaše počitnice v Evropi.
8. Skyscanner
Skyscanner je iskalnik za letalske vozovnice, hotele in rent-a-car-je po vsem svetu. Z pomočjo aplikacije Skyscanner boste na enem mestu našli vse ponudnike in tako za sebe izbrali najbolj optimalnega.
9. Google Prevajalnik
Res da so milenijci generacija znanja številnih jezikov, vendar včasih razumevanje v tujini “zaškripa”. Z Google Prevajalnikom bo vaše sporazumevanje enostavno v številnih jezikih, saj vam bo aplikacija pomagala tudi pri pravilni izgovorjavi.
Turistična industrija v času sprememb
Zaradi milenijcev, ki za rezervacijo svojih potovanj uporabljajo družbena omrežja in aplikacije, je turistična industrija prisiljena v nenehne spremembe. Njihovo vodilo je možnost izbire, da gredo kamor želijo in počnejo, kar si želijo, saj nočejo biti odvisni od turističnega avtobusa in vodiča. Namesto tradicionalnih znamenitosti, kot so Eifflov stolp in Tower Bridge, si želijo videti skrite dragulje, ki jih večina sveta še ni videla in kjer se odvija pravo življenje domačinov. To so kraji, kjer je priložnost za popolno Instagram fotografijo tik za vogalom.