美国海军宣布,他们认为,他们已经解决了世界面临的重大挑战之一——如何从海水中提取燃料。 4月初,一架二冲程发动机模型飞机使用这种燃料成功飞行。海水是二氧化碳和氢气的来源,然后在金属催化剂上形成碳氢化合物(液体合成燃料)。
Kot pravijo pri mornarici, bi lahko proizvodnja tekočih ogljikovodikovih goriv iz morske vode pomenila popolno spremembo v njihovem delovanju. Ker bi se otresli odvisnosti od nafte in ogromnih stroškov transporta, bi lahko vojaške ladje delovale na morju ves čas, brez postankov v pristaniščih za točenje goriva.
Vendar pa ni vse tako dobro kot se sliši. Prvi vrtoglavi podatek je, da za proizvodnjo 1 litra uporabnega sintetičnega goriva porabijo kar 23.000 litrov morske vode! Postopek pridobivanja sintetičnega goriva 还 ni prav nič ekološki, saj je izjemno energetko potraten. Kot pravijo za proces pretvorbe potrebujejo jedrski reaktor, kar za mornarico sicer ni posebno omejujoča zahteva, saj velik delež podmornic in letalonosilk že sedaj obratuje na jedrski pogon.
Vseeno pa izjava, da gre za pridobivanje goriva iz obnovljivih virov ni povsem primerna. Vprašamo se tudi, kam gredo vsi tisti tisoči litrov morske vode, uporabljene v postopku pridobivanja sintetičnega goriva? Je ta morska voda še primerna za vrnitev v naravno okolje in kako bo vplivala na življenje morskih organizmov? Tehnologija je bila očitno zasnovana za določene potrebe in udobje mornarice.