除了独特的 Vulcan 赛车之外,阿斯顿·马丁还对未来的 GT 赛车进行了研究——阿斯顿·马丁 DBX,他们希望用它重新定义这一细分市场的框架。 DBX 由直接安装在车轮上的四个电动机提供动力,Astin Martin DBX 还采用了其他先进技术,这些技术应该会逐渐融入到这个知名品牌的系列车型中。
外部的 阿斯顿·马丁 DBX poleg značilnega Aston Martinovega “grila” ali bolje rečeno motorne maske, zaznamuje še posebna črna biserna barva z zaključkom v sijaju imenovanem chronium. Motiv na motorni maski se nato nadaljuje tudi v obliki podpisa pod ostro odrezanimi lučmi. Retro dodatek pa pomenijo klasično oblikovane meglenke, podkrepljene s konkretno količino kroma, ki ga “posejanega” najdemo še na številnih drugih mestih po karoseriji.
Znotraj posebnost Aston Martina DBX 代表 2+2 razporeditev s štirimi povsem ločenimi ultra tankimi sedeži v nubuk usnju. Tu pa se naprednost modela še ne konča, saj za pogon skrbijo štirje elektromotorji, vgrajeni neposredno v kolesa, ki jih poganjajo litij-žveplove baterije, ki se jih naš priznani inštitut Jožeta Štefana šele trudi razviti ali bolje rečeno iznajti.
阅读更多: Aston Martin vulcan – dirkalnik, ki bruha kot vulkan
Posebnost pa predstavljajo t.i, “drive-by-wire” vezje neposredne povezave krmilnega mehanizma s kolesi, projekcijo podatkov pred voznika pa ima v 数据库X tudi sopotnik, seveda imata oba na voljo specifičen nabor informacij zanimiv za. Pri pogonu pa velja še omeniti 碳刹车 ter iz kraljice avto športa znan sistem regeneracije energije – KERS.
Če bo zgolj polovico tega, kar ponuja oziroma naj bi ponujala študija na voljo tudi v za čez nekaj let napovedani serijski različici, bo to že “super top”, saj avto kar prekipeva od tehničnih ali tehnoloških novotarij, 在 阿斯顿·马丁 pa zagotavljajo, da bodo te 很快 in postopoma že iskale in našle pot v paleto njihovih prestižnih modelov.
更多信息:
www.aston-martin.com/DBX