fbpx

奥迪 E-Tron:展示其科技内饰

Audi E-Tron

自2015年9月在法兰克福车展上首次展示E-Tron概念以来,奥迪就一直在向我们逐步介绍E-Tron。即使三年后,我们不太知道它的外观最终形状会是什么样,但我们可以想象它的内部会是什么样子。

Čeprav je v Audijevih 眼睛 电子创 še vedno prototip, so svetu predstavili njegovo notranjost. Ta naj bi ostala enaka in naj se od tiste, ki bo na koncu v serijskem avtomobilu, ne bi razlikovala. Audi je pri notranjosti naredil še dodaten korak proti digitalno-virtualnemu svetu in se znebil stranskih ogledal. Namesto njih imamo zdaj na voljo virtualna ogledala, ki so nameščena v zgornjem kotu vrat. Kamera je postavljena na mesto, kjer so pred tem bila stranska ogledala.

7-palčna OLED-zaslona sta nameščena pod steklo in imata pred običajnimi stranskimi ogledali nekaj prednosti. Vozniku bo omogočeno približanje in oddaljevanje slike, na izbiro pa bodo tudi vnaprej nastavljeni programi, ki bodo pomagali pri parkiranju, obračanju in avtocestni vožnji. Seveda ni treba posebej poudarjati, da bodo imela virtualna ogledala že vgrajene sisteme za prepoznavanje in odpravljanje mrtvih kotov.

Audi E-Tron
Audi E-Tron

OLED-zaslona sta povečala skupno število zaslonov v notranjosti Audi E-Trona na 5, saj jima družbo dela še digitalni zaslon z merilniki za voznika, info-telematski sistem na osrednji konzoli in zaslon, občutljiv na dotik, ki je nameščen pod info-telematskega, s katerim upravljamo s klimatsko napravo. Za pogon Audija E-Tron skrbita 两个电动机 s skupno močjo 355马力, če pa preklopimo na športni način vožnje, bomo imeli za kratek čas na voljo 402马力. Z baterijo z zmogljivostjo 95千瓦时 bomo lahko prevozili do 400公里 dolgo razdaljo, s hitrim polnjenjem pa jo bomo lahko napolnili v zgolj 30分钟. Audi še ni pokazal vseh adutov E-Trona, a kar nam je uspelo videti do zdaj, nas je vsekakor navdušilo.

Galerija slik: Audi E-Tron

更多信息

更多信息: 奥迪网站

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。