fbpx

Blender: Synthpop

Line-up: ALDO IVANČIČ Suport: Neversun/Shadowtime kolektiv (Combichrist warm-up parti) z DJ Pris, DJ Klinge, DJ Matewa, DJ Urbanus, DJ TashaHerz in drugi.  Tokrat vam bomo na Blenderju postregli z zvoki poznih 80ih in začetka 90ih let, ko je po klubih pri nas in daleč naokoli odmeval Synthpop in ...

重要信息
什么时候?
在哪里?
Kersnikova 4, 卢布尔雅那
组织者
脸书活动
入场费

排队:
ALDO IVANČIČ
Suport: Neversun/Shadowtime kolektiv (Combichrist warm-up parti) z DJ Pris, DJ Klinge,
DJ Matewa, DJ Urbanus, DJ TashaHerz in drugi. 

Tokrat vam bomo na Blenderju postregli z zvoki poznih 80ih in začetka 90ih let, ko je po klubih pri nas in daleč naokoli odmeval Synthpop in njemu sorodne glasbene zvrsti. V goste smo povabili stare znance 4ke, med drugim enega prvih DJev Kluba K4, Alda Ivančiča, ki je prve nastope v K4 omogočil Umeku, kolektivu RDYO, Kanzyaniju in mnogim drugim. Pozno v noč nas bodo popeljali še DJi kolektiva Neversun/Shadowtime in z ogrevanjem do jutranjih ur publiko dobro pripravili na koncert skupine Combichrist v Zagrebu.

DJ Aldo se spet vrača na plesišče K4. Čeprav ni ravno ljubitelj termina »dobrih starih časov« bo zavrtel nekaj glasbe, ko je Klub K4 kot naslednik Diska Študent in FV v 80ih letih postal najpomembnejše zbirališče alternativne kulture v Sloveniji in daleč naokrog. Razlogov za ta dogodek je več. Po 27 letih spet izide prvi LP Borghesie »Ljubav je hladnija od smrti«  v originalnem ovitku in na rdečem vinilu pri ameriški založbi  iz San Francisca – Dark Entries. In da ne ostanemo samo pri nostalgiji, bo tokrat ekskluzivno predstavljen tudi nov singl Borghesie »My life is my message«.

Plejlista:
Depeche mode, Siouxsie & The Banshees, New Order, Joy Division, The Smiths, Borghesia, Cabaret Voltaire, Kraftwerk , DAF, Laibach, The Human League, Bauhaus, Skinny Puppy, Mission, Front Line Assembly, Killing Joke, Nine Inch Nails, Grace Jones, OMD, Propaganda, Ministry, The Sisters of Mercy, The Cure, Nick Cave & The Bad Seeds…

着装要求:
back2black

入口:
Do 24.30: 7 €
Po 24.30: 9 €

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。