这次我们向您介绍一辆1956年生产的可爱的BMW Isetta 300。这是一款可爱的小型城市汽车,蛋形,带有“气泡”车窗。当 Isetta 首次上路时,它立即引起轰动,甚至不仅仅是它的形状,它还以其独特的进入汽车的方式而闻名。
Voznik in sovoznik vstopita v BMW Isetto skozi prednji del, ki pravzaprav predstavlja nekakšna vrata. BMW Isetta, ki jo lahko vidimo na slikah, je bila pred 30 leti prepuščena propadu na smetišču, a na srečo rešena popolnega uničenja. Isetto je bilo treba temeljito prenoviti, v kar je bila vključena tudi kislinska kopel karoserije, nova barva, osveženi sestavni deli, rdeča notranjost in popolna obnova motorja.
Leta po prvi predstavitvi BMW Isetta še vedno navdušuje s svojo urbano mobilnostjo. Tako niti ni čudno, da bomo kmalu dobili njen električni približek 有名字的 米克利诺. Občasno lahko kakšno BMW Isetto 300 zasledite na katerem izmed dražbenih portalov ali podobnih internetnih straneh. BMW Isetta 300 ima motor z enim valjem in 298 kubičnih centimetrov prostornine, za prestavljanje pa uporablja 4-stopenjski 变速箱。
Leta 1955 je BMW Isetta postala prvi masovno proizvajani avtomobil na svetu, ki je na 行驶100公里 porabil le 3 litre goriva. Hkrati je bil to tudi najbolje prodajani enovaljni avtomobil na svetu. BMW Isetto ste zagotovo že kdaj opazili na cesti ali v muzeju, če pa ne, se je zagotovo spomnite iz nanizanke Družinske zadeve, kjer je bila osebni avtomobil ‘piflarskega’ Steva Urkla.
Galerija slik – BMW Isetta 300
更多信息:
bringatrailer.com