布鲁诺·巴纳尼 (Bruno Banani)...光是这个名字就会让您脸上露出微笑,并让您思考其背后的含义。轻盈和幽默仍然是该品牌的核心,并反映在 Bruno Banani 俏皮的女士和男士香水中。
Dišave Bruno Banani so dobile nov, sodoben dizajn, hkrati pa so ohranile nenavadno, poševno obliko škatlice, ki odraža nekonvencionalen duh Bruno Bananija. Prepoznaven vizual »bb« je zdaj na sprednji strani vsake škatlice za sodoben in bolj prefinjen učinek. #bebanani #WhatsYourAngle?
Kateri vonji so vam všeč?
Zaznavanje vonja pri ljudeh ostaja eno najmanj raziskanih čutil. V človeškem nosu se skriva na milijone vohalnih receptorjev. Ko ti zaznajo vonj, pošljejo informacijo v t. i. olfaktorni bulbus (skupina celic v možganih velikosti graha), ki razvršča signale in jih posreduje v limbični sistem, človekov center za čustva. Tam se med drugim izmenjujejo spomini, čustva, razpoloženja, občutki in hormoni, kar pojasni kako aromaterapija pomaga znižati raven stresa, izboljša mentalne in telesne zmogljivosti, olajša bolečino in nespečnost ter celo pomaga pri hujšanju.
Dišave, ustvarjene v skladu s klasično francosko tradicijo, imajo tri faze razvoja kompozicije. Ko jih nanesete, najprej zaznate tako imenovan 顶部 piramide, tu so običajno lahke in nežne sestavine. Te sestavnine zaznate v prvih desetih minutah in so na začetku zelo intenzivne vendar hitro izhlapijo.
Srce dišave je srednja nota, torej esenca dišave, ki nas je osvojila in tista, ki nas pravzaprav privlači. Osnovna nota okrepi srce dišave z različnimi sestavinami in poskrbi, da je, kar se da, trajna. Običajno se razvije v roku do deset minut.
Zaključek pa je baza dišave, ki je bistvenega pomena za celotni koktajl dišave in daje dišavi obstojnost več ur.
Vse tri note po nanosu na kožo dopolni še pH kože in šele takrat lahko določite, ali vam je dišava všeč, saj pH vaše kože deluje kot okvir za dišavo, ki ste jo nanesli. To je obenem tudi razlog, zakaj ista dišava ne diši isto na vsaki osebi.