布加迪 Type 35 是 20 年代将布加迪品牌推向全世界的汽车。 Type 35 被认为是有史以来最成功的赛车。他在职业和业余比赛中取得了大约2,000场胜利。在其名声鼎盛时期,布加迪 Type 35 平均每周占据榜首的次数超过 14 次。
Pisalo se je leto 1926, ko je Ettore Bugatti svojemu najmlajšemu sinu naredil pomanjšano repliko avtomobila Bugatti Type 35. ‘Avtomobilček’, z vzdevkom ‘Baby’, se je izkazal za tako priljubljenega, da je postal produkcijski model in so ga izdelovali vse do leta 1936. Ob 110. obletnici ustanovitve znamke Bugatti, so nam razkrili njegovega naslednika, konceptnega Bugatti Baby II. Tudi ta ima pogon na zadnji kolesni par, ki ga poganja 电的 energija. Za razlika od originala, je Baby II nekoliko večja replika, ¾ velikosti, in ima dovolj prostora, da se za volan usedejo 孩子们 甚至 成年人. Ročno izdelana replika Baby II bo na voljo to jesen, za njo pa je potrebno odšteti 30,000 欧元. Tej ceni je potrebno prišteti še davek in stroške dostave.
Baby II ima odstranljivo litij-ionsko baterijo, delno zaporo diferenciala in regenerativno zaviranje. V otroškem načinu ponuja 1 kW (1,36 KM) moči in hitrost do 20 km/h, če pa preklopimo v odrasli način, imamo na voljo 4 kW (5,44 KM) in se lahko vozimo do hitrosti 45公里/小时. Tako kot Bugatti Chiron, ima tudi Baby II tako imenovano Speed Key nadgradnjo, s katero ‘odklenemo’ 10 kW (13,6 KM) 和 izključimo elektronski omejevalnik hitrosti. Na voljo bo zgolj 500 primerkov Bugatti Babyja II.
Galerija: Bugatti Baby II
更多信息: 布加迪网站