布加迪老板斯蒂芬·温克尔曼(Stephan Winkelmann)坚称布加迪永远不会生产SUV,更不用说跨界车了,因为它不适合该品牌。但谣言却愈演愈烈,我们也开始怀疑这是否是一次很好的营销“骗局”?
Po poročanju portala Automobile se pri Bugattiju vendarle nekaj kuha okoli njihovega naslednjega modela, ki bi vseeno lahko bil 越野车. Tehnologijo naj bi si priskrbeli pri hrvaškem Rimacu, kateri nas vsakič znova navduši s svojimi električnimi hiperšportniki, do tja pa naj bi prišli preko svojih povezav pri Porscheju. Bugatti sodi v sam vrh avtomobilske industrije in tako si ni težko predstavljat, da bi ga poganjal mogočni 1.379 kilovatni sistem, ki poganja Rimaca C_Two. Pri tem naj bi pri Rimacu priskrbeli celotno 机壳 z delujočim podvozjem in celo 电池.
Odgovorni pri koncernu Volkswagen se sicer nagibajo k ideji 越野车, ker naj 杂种 ne bi bil znamki primeren. Druge govorice pa nakazujejo na to, da so pri Bugattiju vseeno bolj naklonjeni križancu kot SUV-ju, kar je logično, saj je lahko križanec občutno bolj 运动型的 kot SUV. Po govoricah naj bi naredili 600 križancev/SUV-jev, njihova začetna cena pa naj bi znašala 850.000 evrov. Različice s ceno preko milijon 欧元 naj bi bile prav tako mogoče. Nam se ideja sodelovanja med Bugattijem in Rimacom zdi sila 有趣的. Pa vam?更多信息
更多信息:
布加迪网站