fbpx

布加迪家居:现代与经典材料的融合

汽车行业的设计师活跃在充满设计和设计的领域,这已经是一种既定的做法。布加迪也涉足了这些领域,但它拥有比汽车制造更悠久的悠久设计传统。

Partnerstvo, med znamko 布加迪Luxury Living Group, je pripeljalo do tega, da bomo lahko navdušujoč dizajn francoskega izdelovalca avtomobilov, občudovali tudi v hiši in ne le izven nje. Bugatti Home Collection 代表 声望很高的 oblikovane kose pohištva, kot so stoli, zofe, mize in celo postelja, ki jo je navdahnil sam Bugatti Chiron. Najopaznejši kos v novi linije je zagotovo stol z imenom Cobra. Dizajn zanj je že v letu 1902 naredil Carlo Bugatti, notranji oblikovalec in oče ustanovitelja avtomobilskega podjetja Ettore Bugattija. Moderna različica se ne razlikuje kaj dosti od originalne idejne zasnove, le stanjšali so ga, da pride do izraza nova oblikovna dinamika. Naredili bodo zgolj 110 stolov posebne edicije, ki so odeti v 白色的蓝色的 barvo, na njem pa najdemo še logotip “110 Ans Bugatti”, ki obeležuje 110 letnico podjetja Bugatti.

Stol Cobra iz kolekcije Bugatti Home
Stol Cobra iz kolekcije Bugatti Home

Stol Cobra seveda ni edini izdelek, ki ga je navdahnil najaktualnejši hiperšportnik iz Molsheima, Bugatti Chiron. Celotna zbirka nosi podpis oblikovalcev 卡罗·科伦坡Toana Nguyena, njun dizajn pa v sebi združuje 技术, 风格声望. Ekskluzivno 皮革, marmor ter mehka in tehnološko izpopolnjena 织物 sta jima omogočila, da sta med seboj združila 奢华技术. Navsezadnje imajo stranke tako ene, kot druge veje Bugattija rade 奢华声望. Tako niti ni važno, ali sedijo v novem Bugattiju, ali na novi Bugattijevi zofi. Občutek mora biti v obeh primerih enako luksuzen.

V teh dneh je potekal pohištveni sejem v Milanu in ravno tam se je pokazala najaktualnejša edicija Bugatti Home Colection. Predstavili so že omenjen stol Cobra, poleg tega pa še zofo Chiron, naslanjač Chiron, ležalnik Chiron Dormeuse, poseben stol Vitesse, klubsko mizico Marguerite in stilske vaze Legacy. Nekaj izdelkov vam predstavljamo v spodnji galeriji, poleg tega pa smo vam pripravili še nekaj brezčasnih kosov iz prejšnjih edicij Bugatti Home Collection.

Galerija: Bugatti Home Collection

更多信息

更多信息:
布加迪网站

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。