香奈儿是时尚界另一个受到批评的大牌,尤其是在社交媒体上。到底是什么让公众兴奋不已?法国时尚“之神”公布了一款新产品——回旋镖。也许还不够令人兴奋?用香奈儿标志和 1,325 美元的价格标签设计这款木质和树脂道具怎么样?嗯,这让公众感到温暖,尤其是澳大利亚人,因为回旋镖是他们或原住民文化。
在 Twiterju, omrežju, ki je največkrat uporabljeno za aktivistično obarvane zapise, je bilo najbolj živahno. Alison Whittaker, profesorica iz Sydneyja, je zapisala: ”Ko se še 香奈儿 trudi poteptati tvojo kulturo!” Somišljenikov ni manjkalo niti na Instagramu in ostalih omrežjih.
V Chanelu so sicer v znak opravičila zapisali, da ”izjemno spoštujejo vse kulture sveta in globoko obžalujejo, če so koga prizadeli”. Navdih, pravijo, so iskali v različnih aktivnostih za prosti čas, ki so značilne za nek del sveta. Zanimivo, Chanel prodaja bumerange, kot tudi mnogo drugih športnih rekvizitov, sporadično že od leta 2005.
Dim se je torej dvignil, javnost je spregovorila, karavana pa gre dalje.
Galerija slik: Chanelov bumerang
更多信息:
香奈儿网站