在丹麦首都哥本哈根的克里斯蒂安斯布罗区,一座新建的供行人和骑自行车者使用的桥梁Cirkelbroen,即所谓的环形桥,最近落成启用,著名冰岛建筑师奥拉维尔·埃利亚松在桥下签名。它让人想起船只,因为五个圆形平台都有自己的桅杆,这是对河流交通的隐喻,这里的河流几乎和自行车交通一样密集。
Cirkelbroen 是新的 krožni most v pristaniški četrti Christiansbro danske prestolnice Kopenhagen. Navdih zanj je avtor 奥拉维尔·埃利亚松 črpal iz ladij, zato iz vsake izmed petih različno velikih platform raste jambor, ki se 40-metrskega mostu oklepa z jeklenimi žicami (skupno jih je 110), medtem ko dodano vrednost rdeči ograji iz modeliranih stebričkov dajejo LED灯, ki so sinhronizirane z mestno razsvetljavo. Most je financirala fundacija Nordea Fonden, gre pa pravzaprav za dvižni most, saj ima srednji del mehanizem, ki omogoča prehajanje ladij.
阅读更多: 巴黎的爱情桥将失去其著名的锁
Krožna oblika ni naključje, ideja pa sega daleč v otroštvo Eliassona, sina mornarja, ki je velik del le-tega preživel v pristanišču Hafnarfjördur na Islandiji. Tam so bili ribiški čolni nagneteni kot sardele in je lahko prečkal zaliv s skakanjem iz enega krova na drugega. Ti pa so bili med seboj različni. Te spomine je prelil v načrt za most, ki ga bo dnevno prečkalo okoli pet tisoč peščev in (predvsem) kolesarjev.
Mosta ni raven saj se različno veliki krogi držijo na različnih mestih in je izredno blizu gladini. S tem ljudi ”prisili”, da nekoliko upočasnijo tempo, se morda celo ustavijo, Eliasson pa upa, da bo postal tudi zbirališče, medtem ko fundacija Nordea Fonden, ki je most že predala mestu, k temu dodaja, da niso dobili zgolj mostu in umetnine, ampak tudi novo prizorišče.
更多关于作者的信息:
olafureliasson.net