Naša pričakovanja so bila, ko smo se prvič usedli v testnega mercedesa, visoka, kot se to za premijsko znamko tudi spodobi. Da je razred B »pravi« mercedes, smo se prepričali že ob vstopu v avtomobil. Kakovostna in ergonomsko dovršena armatura, kjer ni nič prepuščeno naključju, nas je v mnogih ...
Naša pričakovanja so bila, ko smo se prvič usedli v testnega mercedesa, visoka, kot se to za premijsko znamko tudi spodobi. Da je razred B »pravi« mercedes, smo se prepričali že ob vstopu v avtomobil. Kakovostna in ergonomsko dovršena armatura, kjer ni nič prepuščeno naključju, nas je v mnogih potezah spominjala na »ta velike« limuzine iz Stuttgarta, kjer so doma lepotci s srebrno trikrako zvezdo. Avtomobil se je zaradi svoje enoprostorske zasnove izkazal za zelo uporabnega in bi zlahka igral glavno vlogo v garaži mlade družine. Udobno in malce višje sedenje za volanom daje dober pregled nad dogajanjem na cesti, 80-kilovatni dizelski CDI motor nudi zaradi dveh litrov prostornine dovolj navora tudi pri vožnji navkreber, in še bi lahko naštevali. Predvsem nas je navduševala prostornost prtljažnika in dejstvo, da se po zlaganju zadnje klopi ohrani ravno dno prtljažnika, ki je bilo v testni različici dvojno. V mestu prav pride aktivni parkirni asistent (dodatna oprema), ki namesto nas »išče« ustrezno veliko parkirino mesto, in ko ga najde, pomaga še z merjenje oddaljenosti od ovir. Navdušeni smo bili tudi na športno zunanjostjo avtomobila, ki jo je pričaral doplačljivi športni paket.