fbpx

城市测试:BMW X4 – 运动轿跑车和SUV

X4是X6故事的延续,宝马开辟了SUV和运动轿跑车之间跨界的新细分市场,现在将这一概念延伸到中型车。与它的大哥相比,它的鼻子略少,但仍然令人赏心悦目,考虑到类似的宽敞和可用性,我肯定更喜欢第一个。

X4 da opazovalcu takoj vedeti, da ne gre za klasičnega suva, ampak 交叉 med tem in športnim kupejem, kar pomeni v primerjavi z X3 iz katerega izhaja bolj dinamično zaključen zadek, ki pomeni proti zadku hitreje padajočo linijo strehe in s tem večjo mero športnosti in nastopaškosti.

Sprednji del je zmes nosu "sestrskih" modelov  X3 in X6, s športnim M paketom (kot v primeru testnika) pa zna biti tudi zelo strupen.
Sprednji del je zmes nosu “sestrskih” modelov X3 in X6, s športnim M paketom (kot v primeru testnika) pa zna biti tudi zelo strupen.

Je pa X4 konkretno drugačen od prej omenjenega X3 tudi drugače. Pri BMWju so mu nadeli novo podobo nosu, ki je ozaljšana s športnim M paketom zelo športna, drznili bi se celo reči strupena, spojlerji in odbijač pa zelo razgibani, odprtine za zajem zraka pa nadpovprečno velike. Na boku je najbolj opazna prej omenjena linija, v sozvočju z M paketom pa je testnik dobil tudi športne obrobe kolesnih odprtin, ki ga naredijo še bolj mišičastega, a delujejo kot da bi prišle iz poprodaje. Na zadku pa vajeti v svoje roke ponovno prevzame športni odbijač, ki s pomočjo črno-sivih vstavkov ponovno deluje hudo…Piko na i bi sicer pomenili ločeni izpušni cevi na vsaki strani tega vstavka, ampak nekaj pa mora ostati za najbolj zmogljivega eM-a, a je tako.

Notranjost je še najbolj podobna tisti pri modelu X3, je pa v primerjavi s tem sedenje za 20 milimetrov nižje. Osemstopenjska avtomatika je tako kot sistema performance control in prilagodljiva vozna dinamika serijska.
Notranjost je še najbolj podobna tisti pri modelu X3, je pa v primerjavi s tem sedenje za 20 milimetrov nižje. Osemstopenjska avtomatika je tako kot sistema performance control in prilagodljiva vozna dinamika serijska.

Notranjost potrdi, dejstvo, da izhaja iz X3, tako glede mer in proporcev potniškega prostora, kot tudi izgleda voznikovega delovnega prostora. Sicer so mu namenili modernejšo armaturno ploščo, ki se v X3 leta nekoliko že poznajo, vseeno pa vse deluje nekako “znano”. Ampak to tako lai tako spremlja večino današnjih BMWjevih modelov, tako da v tem 4 ni popolnoma nič drugačen. Je pa ergonomija, tako kot kakovost materialov na pričakovano visokem nivoju, založenost z opremo pa kot vedno  domena globine lastnikove denarnice. Testnik glede opreme ni skoparil, glede na segment pa usnje in prestavno avtomatiko kar priporočamo, zaradi naprednega in enostavnega delovanja pa tudi navigacijo z 大的 16:9 zaslonom. Parkirna pomagala so glede na slabšo preglednost nazaj prav tako skorajda nuja, enako velja za odlično svetilne ful LED luči, z izjemno lepo vizualno grafiko posameznega sklopa (dnevne luči, smerokazi). Res, skorajda remek delo so. Pomanjkljivosti pa gre iskati v robustni plastiki na določenih mestih v kabini, kjer ta potnike ne “objema” tako kot pri določeni konkurenci, predvsem pa glede na segment manjkajo usnjene kolenske “blazinice” na podaljšku sredinske konzole.

Prtljažnik v osnovi sprejem za 500 litrov, prtljage, s podiranjem sedežne klopi v razmerju 40/20/40 pa lahko prostor naraste vse na 1.400 litrov.
Prtljažnik v osnovi sprejem za 500 litrov, prtljage, s podiranjem sedežne klopi v razmerju 40/20/40 pa lahko prostor naraste vse na 1.400 litrov.

V duhu športnosti je del serijske opreme pri X4 vedno sistem performance control (ta čim bolj optimalno porazdeli navor med obe kolesi na isti osi, po potrebi pa posamezno kolo, če je to prevrteno, tudi zavre) ciljno porazdeli pogonske in zavorne sile na posamezna kolesa. Nadgradnjo tega pa pomeni tudi serijski štirikolesni pogon x-Drive, ki optimalni navor večkrat v sekundi razmejuje na vsako posamezno kolo, v praksi pa tega uporabnik ne zazna, razen glede odličnega oprijema ne glede na podlago.

Glede prostornosti v drugi vrsti čudežev ne gre pričakovati, čeprav je primerljiv z X3, le za glave je kakšen centimeter manj prostora. 500-litrski osnovni prtljažnik ima serijska električno pomična prtljažna vrata, kar je pohvalno, ne moremo pa enako zapisati glede nežnosti zapiranja, saj je le to grobo in glasno. Glede uporabnosti prtljažnika, se zdi ta, zaradi kontur strehe in posledično ogromne odprtine še skoraj bolj uporaben kot v X3, pohvaliti pa moramo tudi opremljenost in obdelavo.

Z boka X4 tako kot ostalih zornih kotov deluje hudo, celo tako hudo, da ga opazovalec zlahka zamenja za večji X6.
Z boka X4 tako kot ostalih zornih kotov deluje hudo, celo tako hudo, da ga opazovalec zlahka zamenja za večji X6.

Pod pokrovom se je vrtel znani in čislani 3,0-litrski dizelski V6 dizel, ki zmore 190 kW ali večini bolj razumljivih 258马力, še bolj impresiven pa je navor v višini 560 Nm, ki jih ta dizelski biser doseže že pri 1.500 vrtljajih. O kakšni luknji tako sploh ni govora, kjerkoli na rapzonu vrtljajev se trenutno nahajate pa je moči več kot dovolj, vse skupaj pa spremlja tudi lepa V6 zvočna simfonija. Glede na vse (model, mere, imidž, ceno,…) smo tako mnenja, da v nosu tega suca ali enostavneje povedano križanca preprosto mora brneti šestvaljnik in ne kakšen rahitičen štirivaljnik (čeprav BMW zna proizvajati tudi te). Pod črto vse to pomeni končnih 234 km/h in če 5.6秒 do stotice. Odlično.

阅读更多: City test: BMW 420d gran coupe sport

Motor se z odlično vozno dinamiko super ujame in ponuja res zmogljivo in športno celoto, ko pa to uporabnik ne želi, pa postane prave avtocestna križarka, kar mu zagotavlja zmogljivo vzmetenje, ki premore tudi kar nekaj limuzinskega udobja. Le z velikostjo obutve ne velja pretiravati, 19英寸 kot je imel na sebi testnik je več kot dovolj. Je pa res, da vam pri BMWju za tako velika platišča zaračunajo skoraj nesramnih dobrih dva tisoč evrov, kar je res veliko. Poraba je bila z devetimi litri kar pričakovana, je pa res, da od tako velikega in zmolgjivega motorja nismo pričakovali veliko manj. Če boste varčevali se zna poraba približati tudi osmim litrov, s priganjanjem pa desetica tudi ni nedosegljiva. Če želite varčneža potem se za različico 30d vsekakor ne velja odločiti.

Prednje ful LED luči odlično osvetljujejo cesto ne glede na razmere in so (za razliko od določene druge opreme s seznama doplačil) vredne 2.700 evrov doplačila.
Prednje ful LED luči odlično osvetljujejo cesto ne glede na razmere in so (za razliko od določene druge opreme s seznama doplačil) vredne 2.700 evrov doplačila.

Za konec pa še beseda ali dve o ceni. Če je osnovna z dobrimi 61 tisočaki pričakovana in sprejemljiva, pa to vsekakor ne moremo zapisati za polno ceno, ki z dobrimi 81 tisočaki sili 已经 v razred X5 in tudi bolj premiumskega X6. Res da je bil testni X4 izdatno podkrepljen z opremo in resnično lep primerek, ampak glede na vse bi cena le lahko (morala) bila malce bolj “ljudska”.

更多信息

有关该型号的更多信息:
www.BMW.si/X4

Cena testnega modela:
61.800 evrov (osnovna)/ 81.082 evrov(testnik)

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。