按照 Italdesign 的设想,Nissan GT-R50 是一款不带刹车的 Nissan GT-R。两家公司之间的合作标志着 Italdesign 的 50 周年和 Nissan GT-R 的 50 周年,光是结果就绝对是非常棒的。
Že na prvi pogled bi lahko rekli, da je prav vsaka linija avtomobila 在 新的 ustvarjena, a ima še vedno ikoničen GT-R videz. Osnova za predelavo je bil aktualen 日产 GT-R Nismo, končni izdelek pa je paša za oči in z lahkoto bi nastopil med avtomobili v računalniški igri Gran 旅游. Ne samo zaradi linij, Nissan GT-R50 še dodatno izstopa zaradi kontrasta med sivo in zlato barvo zunanjosti.
Nissan GT-R50 ima spredaj zlat element, ki obkroža masko. Pokrov motorja ima še bolj izrazito gubo, vse skupaj pa še poudarijo 表达 引领-žarometi. Oblikovalci so znižali linijo strehe za okoli 54 mm, kar naredi Nissana še 更多的 运动的. GT-R-jev podpis, odprtini ob kolesih za izhod zraka, ki ponazarjata samurajev meč, sta prav tako zlato obarvani. Nov dizajn ima tudi zadnje okno, spremembe pa so opazne tudi okoli kolotekov. Na zadku je nameščen velik nastavljiv spojler, celotno podobo Nissana GT-R50 pa lepo dopolnijo platišča v velikosti 21英寸.
Notranjost je popestrena s karbonskim videzom v dveh različnih barvnih izvedbah, vanj pa so oblečene vratne obloge, osrednja konzola in instrumentna plošča. Sedeži so odeti v 黑色的 italijansko 皮革 和 alkantaro. Tudi v notranjost je moč zaslediti zlato barvo, predvsem na armaturni plošči, vratih in prestavni ročici.
Ne samo vizualno, GT-R50 je bil deležen nadgradnje tudi na področju pogona. Poganja ga nadgrajeni 3,8-litrski V 6缸 什么 710 马匹 权力 和 780 牛顿米 扭矩. 6速 sekvenčni dvosklopčni menjalnik je bil 此外 utrjen, da lahko prenese vso to izredno moč motorja. Nadgrajeno je podvozje Bilstein in zavore 布雷博, za kar najboljši oprijem pa skrbijo pnevmatike 米其林 Pilot Super 运动的. Nissan GT-R50 bo na ogled v prihodnjem mesecu, mi pa že stiskamo pesti, da ga kdaj tudi v živo zagledamo na cesti.
Galerija slik: Italdesign Nissan GT-R50
更多信息: 意大利设计网