大陆集团正在考虑一个有趣的想法。我们希望将制动系统安装在轮圈本身中,从而减轻重量并延长制动盘的使用寿命。该系统对于使用再生制动的电动汽车特别有效。
大陆航空 pravi ideji preprosto ˝koncept novega kolesa˝. Ta bi združila zunanji del oziroma platišče z notranjim delom, ki nosi aluminijasti zavorni disk. Nova zasnova naj bi bila še posebno primerna za 电动汽车, poleg tega pa bi odpravila težave, ki jih imajo običajni zavorni diski s korozijo. S tem bi se zmanjšali stroški vzdrževanja, saj bi aluminijasti disk preživel celotno življenjsko obdobje avtomobila. Kot strošek ostanejo le še zavorne ploščice. Zavora je zdaj nameščena v kolesu na notranji strani diska in ima večjo površino, kot jo imajo aktualne zavorne ploščice v čeljustih na zunanji strani diska. Zavora pritiska na aluminijasti disk in tako učinkoviteje zavira. Zaradi lažje zasnove je potrebne manj energije pri speljevanju in manj energije za ohranjanje hitrosti. To je še posebno pisano na kožo električnim avtomobilom, saj se z manjšo porabo energije veča razdalja, ki jo lahko prevozijo.
阅读更多: NEPREDIRLJIVA GUMA ZA KOLO BRIDGESTONE AIR FREE – NASVIDENJE, TLAČILKE!
Galerija slik: Avtomobilska kolesa prihodnosti
更多信息:
continental-tires.com