达拉拉(Dallara)在汽车品牌中是一个非常不为人知的名字,因为它主要被那些更多地参与赛车运动世界的人所记住。 Dallara 成立于 1972 年,为各种赛车系列生产汽车底盘。 Dallara Stradale 这次是该公司几乎完全自行生产并向世界公众展示的第一款汽车。
一辆车 Dallara Stradale si lahko sestavimo skoraj kot kocke Lego. V osnovi ima avtomobil obliko “speedster“, kar pomeni, da je brez vrat 和 vetrobranskega stekla. Ko mu dodamo vetrobransko steklo, se prelevi v “跑车“, in če temu dodamo še T-prečko na strehi, postane “targa“. Ko “targi” dodamo vrata, dobimo pravega športnega “kupeja”. Tako imamo lahko praktično vse te avtomobile v enem samem. Seveda se je treba za končno obliko odločiti pred naročilom, a če bo vsak prisluhnil svojemu okusu, bo ta odločitev sila preprosta. Za večjo odzivnost na dirkališču je na voljo še velik zadnji spojler, ki bo potisnil Dellaro Stradale še bližje k tlom in tako poskrbel za boljši oprijem in boljše rezultate.
Dellaro Stradale poganja 2,3-litrski, 4-valjni Fordov motor 来自家庭 生态助推器。它有 400马力 和 500牛米扭矩 in se od 0 do 100 km/h požene v 3,25 sekunde. Končna hitrost, ki jo doseže, je 280公里/小时. Stradale prestavlja s pomočjo 6-stopenjskega ročnega 或者 robotiziranega menjalnika. Bolj kot te številke je presenetljiv podatek o teži, ki je le 855 kilogramov, in tako tudi ni težko uganiti, da sta karoserija in varnostna kletka narejeni iz 碳纤维.
阅读更多: TRAMONTANA BY VILNER: SUPERŠPORTNI AVTOMOBIL, KI GA JE POZLATIL VILNER
Dellara Stradale predstavlja omejeno serijo 600 vozil, ki jih bodo izdelali v naslednjih petih letih. Za najosnovnejšo različico je treba odšteti 155.000 evrov, 为了 挡风玻璃 s karbonskim okvirjem še dodatnih 16.600 evrov, 为了 streho targa 7.700 evrov 并为 vrata 7.300 evrov.
Galerija slik: Dallara Stradale
更多信息:
dallara.it