新款丰田 Supra 在美国底特律车展上亮相,证明了必要的等待是合理的,而且绝对是太棒了。
Na avtomobilskem salonu v Detroitu se je predstavila nova 丰田Supra, ki nima kaj dosti skupnega z njeno predhodnico z oznako Mk4.
Novinka si veliko podrobnosti deli s konceptnim modelom FT-1 iz leta 2014, opazne skupne 特征, pa se izredno podajo produkcijskemu modelu. Žarometi, spliter iz karbonskih vlaken in izbočena streha so 几乎 nespremenjeni, če jih primerjamo s konceptom FT-1. Opazna sprememba je le v maski 车, ki zdaj nima več podaljšanega ‘nosu’ temveč dodatno odprtino za zrak. Enako lahko trdimo za zadek, kjer je večina elementov pobranih iz že omenjenega 概念的.
Notranjost nove Supre je 有些 不同的, če jo primerjamo z ostalimi Toyotami. Kar niti ni nenavadno, saj si vendarle 分享 平台 z novim BMZ Z4. Tako so tudi podobnosti v notranjosti opazne, še posebno predel okoli iDrive gumba in zaslona na vrhu osrednje konzole. S predhodnico si Supra deli postavitev, ki je orientirana proti 给司机, da je le ta center avtomobila. Nova Toyota Supra ima 更长 之间 距离, ki je primerljiva s tisto pri Porscheju 911 ali Jaguarju F-type. Sicer je ‘postava’ Supre kompaktna, s kratkimi previsi, nizkim centrom težišča in popolno 50:50 razporeditev teže.
Novo Supro poganja turbinski 3.0升 常规的 6缸, ki ga je prav tako priskrbel BMW in ga najdemo tudi v novem BMW Z4. V Supri ima malce manj moči, 335 konjev, v primerjavi z Z4, ki ima 382 konjskih moči. Supra ima na razpolago 8速 samodejni menjalnik, šprint od 0 到 100 公里/小时 pa opravi v 4,3 sekundah。最大速度限制为 250公里/小时. Toyota Supra bo na voljo poleti, izbirali pa bomo lahko med tremi nivoji opreme in vznemirljivi novimi 颜色.
Galerija slik: Nova Toyota Supra
更多信息:
丰田网