这家底特律汽车公司从 20 世纪上半叶以生产电动汽车而闻名,在 2008 年经历了复兴,其首款突出产品是宣布推出的电动运动轿跑车,其设计与特斯拉的电动首次亮相非常相似——特斯拉跑车。
Pri tej butični znamki, so namreč za prihodnje leto napovedali prihod na trg in serijsko proizvodnjo manjšega športnega kupeja 有名字的 SP:01, katerega prve uradne fotografije so sedaj pricurljale v javnost.
Za razliko od roadsterske študije, gre v primeru serijske različice za kupejevsko “fastback” različico, ki bo med drugim najhitrejši serijski električni športni kupe, ko bo pred pričetkom prihodnje poletne sezone zapeljal na trge ZDA, Azije in tudi Evrope
Športni dvosedežnik si s teslo roadster deli pomembno lastnosti in sicer dejstvo, da sta oba modela osnovana na modelu lotus elise, kar jima daje tudi veliko mero oblikovne sorodnosti, čeprav razlike vseeno so. Po besedah proizvajalca SP:01 za pospešek do stotice potrebuje vsega 3.7秒, medtem ko se merilnik hitrosti zaustavi pri 249 km/h. 生产 naj bi stekla konec leta v tovarni v Veliki Britaniji, ko bodo s tekočega traku pričele prihaja maloštevilni primerki tega eksotičnega športnika.
阅读更多: Saleen foursixteen – najbolj zmogljiva, a še vedno EKO tesla doslej
Pri zunanji podobi vidimo, da je avto narejen za hitrost, saj je od študije bogatejši za večje zadnje krilce ali bolje rečeno spojler, ki ima skupaj z zadnjim difuzorjem nalogo pri večjih hitrostih ustvarjati še več pritiska k tlom in s tem boljše vozne lastnosti.
Kljub električni zasnovi, pa ima športni kupe na pokrovu motorja in odbijaču velike odprtine za zajem zraka, ki služijo za hlajenje električnih sistemov, da pri večjih obremenitvah ne bi prišlo do pregrevanja.
Baterijski sklop je umeščen v posebno varnostno kletko iz kompozitnih materialov, kar še poveča njegovo torzijsko trdnost in zmanjša tresljaje na slabši vozni podlagi, pri nastanku nesreče pa nudi dodatno zaščito baterijam in potnikom.
价格 eksotičnega električnega športnika za zdaj še ni znana, naj pa bi bila ugodnejša od 价格 teslinega roadsterja, kar naj bi poleg dosegljivosti ugodno vplivalo tudi na samo zaželjenost in tudi tržne številke modela SP:01.