美国道奇为2015年准备了最强大的挑战者车型,其设计以纯粹的情感为指导。也就是说,在这款传奇运动轿跑车的基础上制造出尽可能令人兴奋的汽车。作为基础,工程师以配备 6.4 升 V8 HEMI 发动机的 SRT 车型为基础,更换了约 90% 的部件。
Dodali so mu kompresor ali supercharger, kar niso storili še pri nobenem serijskem HEMI motorju.S tem so moč z 485 KM, dvignili na kar 600 KM, prenos te enormne moči na zadnji kolesni par pa je preko šest stopenjskega ročnega menjalnika, ki so si ga sposodili iz modela viper ali prek osem stopenjske prestavne avtomatike. Hellcat ima poleg tega dodane tudi bolj zmogljivi zavorni sistem 制造商 布雷博, nastavljiva podvozje in vzmetenje z športnimi vzmetmi in različnimi režimi delovanja, ki jih narekuje voznik iz kabine, motor pa ima za lažje dihanje s polnimi pljuči na nosu vozila dodane še dodatne reže za dovod zraka, umeščene kar med prednje luči.
Oblikovalci pa so se dotaknili tudi zunanje podobe, pri kateri so za navdih vzeli model iz leta 1971, in hellcat challengerju namenili posebna 20-palčna lita platišča in številne retro oblikovne dodatke in s tem poskrbeli za drugačen in bolj poseben videz. Enak retro motiv se ponavlja tudi skoci celotno notranjost vozila, le da je tu prežet z modernimi prijemi, ki se vidijo pri podobi merilnikov in sredinske konzole, ki sta zelo futuristično oblikovana, moderen “look” pa so poleg izgleda merilnikov dosegli tudi s posebno osvetlitvijo le teh, ki da poseben 3D izgled. Ker je pri tem modelu le najboljše dovolj dobro, pa so mu namenili tudi posebne laguna sedeže v različnih oblazinjenjih in tudi v športno kričečih barvah, ki so lahko odeti ali v usnje ali športno alkantaro.
PREBERITE ŠE: Uradno: Tesla S je najboljši avto na svetu
Challenger hellcat naj glede na enormno moč in navor ne bi bil namenjen vsakomur. Ampak le voznikom ki želijo tisto nekaj več in so tolikšno konjenico tudi zmožni krotiti, pravijo pri dodgu, takšnih pa je nekje 5 ostotkov kupcev challengerja in tem se zagotovo že močno potijo roke.