Donkervoort D8一向喜欢引人注目,其最新版本Donkervoort D8 GTO Bare Naked Carbon Edition“淹没”在碳纤维中,表现也不逊色。如果它的形状不能让你信服,那么它的数字就会让你信服。 380马力,475牛米扭矩,0到100仅需2.8秒,最高时速270公里/小时。这里的驾驶体验也和以前的车型一样原始。它没有 ABS、ESP、动力转向系统和电子支持。
Proizvajalec športnih avtomobilov Donkervoort nadaljuje v slogu svoje mantre ”brez kompromisa”. Zadnja zverina, ki je zapeljala iz nizozemske ”kletke” je 700 kilogramski D8 GTO Bare Naked Carbon Edition, surovi karbonski posebnež, ki se ga ne bi branili niti Batman. Ponaša se z Audijevim (do leta 1996 so vgrajevali Fordove motorje) 2,5-litrskim TFSI turbo-bencinskim motorjem, ki razvije 380 konjih moči in nudi 475 Nm navora (podatki so za model Performance).
Za prenos moči uporablja 5-stopenjski ročno menjalnik, po voznih lastnostih pa kaj dosti ne odstopa od predhodnikov (ima povsem novo šasijo in podvozje). Je pa njihov sploh prvi model, na katerem so uporabili 碳纤维. In to izdatno. Karbona je namreč polna karoserija (za še bolj strupen videz je prevlečena s črno mat barvo) in notranjost, pa tudi specifični deli, kot so luči in izpuh.
阅读更多: Ultima Evolution 将所有其他超级跑车抛在了后面
起拍价约为 145 tisoč evrov kar je sitno, a če želite avto za malo rekreacije na dirkaški stezi, potem z zadnjim Donkervoortom nimate kaj zgrešiti.
更多信息:
www.donkervoort.com