fbpx

社交网络:判断一个人是否忙碌的 3 个技巧

社交网络:判断一个人是否忙碌的 3 个技巧

即使社交网络被认为是邪恶的,它们也是一种祝福——你可以看出一个人是否忙于社交网络。

Priznaj, da tudi ti vohuniš za osebo, 你喜欢哪个. Saj to čisto vsak počne, vendar nenehno preverjanje fotografij, objav, všečkov, označb, lokacij in videov lahko povzroči nezdravo obsesijo. Izgubiš svoje življenje. Če ne veš, ali je oseba, ki ti je všeč, samska, lahko z nekaterimi triki na družbenih omrežjih to tudi preveriš.

3 triki, kako ugotoviš, da je oseba zasedena:

Na omrežju objavlja vsebine v dvoje, vendar nikogar ne označi.

Mnoge osebe to delajo zato, ker želijo zgolj deliti utrinke iz svojega življenja, a ne želijo razkriti identitete ljubljene osebe – nekateri so preveč sramežljivi, da bi deliti fotografijo partnerja, zato ga pač prikrivajo. Pozornost usmeri predvsem na vzorce objavljanja – če simpatija pogosto objava takšne fotografije, je to lahko znak, da je verjetno v zvezi!

Na vseh objavah je označena ista oseba.
Na vseh objavah je označena ista oseba.

Na vseh objavah je označena ista oseba.

Verjetno veš, da, lahko na družbenih omrežjih vidiš, kdo je označen na fotografiji. Če je na večini fotografij označena ista oseba, ki tvoji simpatiji pod objavami piše ljubezenske citate ali emotikone, sta očitno skupaj.

Všečka in komentira vsebine iste osebe.

Na družbenih omrežjih si lahko ogledaš tudi, kaj je oseba, ki ti je všeč, všečkala. Če se vzorec všečkanja prepogosto ponavlja, je lahko to znak, da je zasedena.

Všečka in komentira vsebine iste osebe.
Všečka in komentira vsebine iste osebe.

Četudi ti ti triki lahko pomagajo, imej v mislih, da se navade uporabnikov družbenih omrežij med posamezniki razlikujejo, kar pomeni, da tvoja simpatija všečka določene vsebine le zato, ker so ji pač všeč. Če je na objavah vedno z isto osebo, je to lahko tudi sorodnik/-ca ali prijatelj/-ica. Želimo le, da si ne daješ lažnih upov in ti svetujemo, da se opogumiš, neposredno priznaš svoja čustva in upaš na najboljše. Če se stvari ne iztečejo tebi v prid, je svet še poln potencialnih ljubimcev. Glavo pokonci! 🙂

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。