空中客车公司、劳斯莱斯公司和西门子公司结合了他们的知识,将共同创造出一款全新的飞机发动机 E-fan X。这是一个混合电动飞机发动机系统,预计将于 2020 年准备就绪。经过“地面”测试后,当四台传统涡轮发动机中的一台被电动发动机取代时,真正的涡轮发动机将会在空中出现。
V programu E-fan X bodo pod krilo letala namesto običajnega namestili 电动马达,这将有 dva megavata moči. Ko bodo sistem dodobra preučili in se bo njegova uporabnost izkazala tudi v praksi, bodo dodali še drugi električni motor pod krila letala. Kot del programa E-fan X, bo vsaka družba prispevala svoja znanja in pripomogla z izkušnjami iz dosedanje prakse. Airbus bo odgovoren za baterije, integracijo sistema in za njegov nadzor in upravljanje. Rolls-Royce bo odgovoren za ohišje elektromotorja, dvomegavatni generator in elektroniko, ki bo vse to povezovala. Siemens bo prispeval elektromotor, njegovo kontrolno enoto in tudi pretvornik za DC/DC-tok.
阅读更多: EVROPI SE NASMIHA SVETLA ELEKTRIČNA PRIHODNOST
Ena izmed največjih prednosti v letalskem sektorju je v tem trenutku izboljšava, ki bi privedla do boljše zaščite okolja ter dosegla, da bi bila letala učinkovitejša in manj odvisna od fosilnih goriv. Partnerji projekta E-fan X so odločni doseči kriterije Evropske unije, ki si v viziji za letalstvo do leta 2050 želi zmanjšati izpuste CO2 za 75 %, nevarne delce NOx za 90 % in hrup za 65 %.
Galerija slik: E-fan X
更多信息:
airbus.com